دیدگاه و منویات رهبرمعظم انقلاب سبب سربلندی مسلمانان است93/01/03

http://bushehri.net/images/zamanmmm/13.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشتند: به وجود رهبر فرزانه به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم به‌طوریکه هرگاه ایشان دیدگاه و منویات خودرا مطرح می‌کنند سبب سربلندی مسلمانان است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در جمع مردم شهرستان دیر در یادمان شهدای گمنام این شهر با تاکید بر توجه به سیره و زندگانی فاطمه زهرا(س) اظهار کردند:  مردم باید در سال از مکتب اهل بیت(ع) به ویژه سیره و زندگی صدیقه طاهره(س) درس بگیرند و آنرا سرمشق زندگی خود قرار دهند.

ایشان  با بیان اینکه پس از کلام وحی باید از کلمات اهل بیت(ع) برای اصلاح زندگی استفاده کنیم فرمودند: شیوه رفتاری پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)  باید برای ما مسلمانان اسوه و الگو باشد و از چشمه‌های فیاض و فروزان آنها بهره بگیریم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کار مجلس خبرگان برای روز مبادا است تصریح کردند: ولی شخصا کارهای مردم را دنبال واعتبار وآبرویی که خدا به من داده برای خدمتگزاری به مردم ازآن استفاده می کنم.

آیت الله حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه دیدگاه و منویات رهبرمعظم انقلاب سبب سربلندی مسلمانان است خاطرنشان کردند: به وجود رهبر فرزانه به خود می‌بالیم  و افتخار می‌کنیم بطوریکه هرگاه ایشان دیدگاه و منویات خود را مطرح می‌کنند سبب سربلندی مسلمانان است. نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شهرستان دیر را پیشرو در همه زمینه‌ها دانستند وافزودند: شهرستان دیر با وجود داشتن نیروهای مستعد وانقلابی یکی از شهرستان‌های پیشرو در عرصه انقلاب، دفاع مقدس وصحنه های انقلاب اسلامی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.