مسئولان نباید مردم را مشغول مسایل حاشیه‌ای کنند93/03/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476361406250.jpgامام جمعه قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری اولویت‌ها و نیازهای اصلی مردم را به مسئولان یادآور شده‌اند، فرموده اند: برخی مسئولان باید قبول کنند که نیازها و اولویت‌های مردم توسعه اقتصادی و ارتقاء فرهنگ دینی است و نباید آنها را به مسائل حاشیه‌ای مشغول کنند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نمازجمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تشریح این مطلب که تقوا عاملی برای رفع افسردگی و خستگی در زندگی افراد است، بیان داشتند: خداوند چون انسان را نیازمند لطف و عنایت خویش دید او را دعوت به دین و دینداری و رعایت حدود الهی کرد.

ایشان در ادامه سلسله مباحث خود درباره عوامل عدول از حدود احکام الهی بیان داشتند: به غیر از جهل و عدم شناخت بشر، تصمیم‌های کورکورانه، آرزوها و آمال دور نیز از عوامل تجاوز به حریم مقدس الهی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تأکید بر اینکه داشتن امید و آرزو به خودی خود باعث ایجاد پویایی و حرکت در زندگی بشر است، عنوان داشتند: انسان بدون آرزو و امید نمی‌تواند به حل و فصل مسائل مختلف زندگی بپردازد و سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها را تحمل کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.