در استان قم کارهای ارزنده ای در اقتصاد تعاونی انجام شده است/ ماه شهریور، ماه شهداست95/06/13

http://bushehri.net/images/namazjome/b7d7a93d-6949-49b7-8485-9886ab18acb5.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» امام جمعه قم (12 شهریور) در خطبه های نماز جمعه که در مصلای قدس قم برگزار شد، با بیان این که اول ذی الحجه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است، عنوان کردند: جوانان باید از حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگو بگیرند، زندگی و ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان و همه مردم است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به روز 13 شهریور که به نام روز تعاون نامگذاری شده است، اظهار داشتند: اسلام دستور جدی به تعاون داده است، اگر تعاون و همکاری در جامعه اسلامی شکل گیرد، جامعه تبدیل به مدینه فاضله می‌شود؛ در استان قم کارهای ارزنده ای در اقتصاد تعاونی انجام شده است که امید است این موفقیت‌ها روز افزون شود.

ایشان با اشاره به شهادت آیت الله قدوسی، شهادت مرحوم دستجردی و قیام 17 شهریور، تصریح کردند: ماه شهریور، ماه شهداست، جمعه سیاه 17 شهریور حرکتی بود که راه را برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران باز کرد.

شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به جرم اعلام برائت از مشرکان رخ داد و ما اگر بخواهیم پرونده حج را ورق بزنیم، در این سال‌ها اتفاقات ناگواری در مراسم حج به وقوع پیوسته است.

حکام آل سعود تا چه زمانی می‌خواهند مدیریت سست و بی بنیان را در اداره حج ادامه دهند؟ ما امیدواریم زمینه ای فراهم شود تا مسلمانان به سهولت اعمال حج را انجام دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.