در حوزه دسته بندی امکان ندارد /آمایش سرزمینی انجام شده است94/01/17

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634400197891875000.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» طی سخنانی خطاب به کارکنان حوزه‎های علمیه به بخشی از فعالیت‎های مدیریت حوزه‎های علمیه در سال 1393 اشاره کردند و فرمودند: ابلاغ ساختار سازمانی ستاد و صف، انجام طرح آمایش سرزمینی، ارتباط مستمر میان شورا و مدیریت حوزه‎های علمیه، پیگیری موقوفات حوزه‎های علمیه، ارتقاء سطح علمی کارکنان، تکمیل 40 پروژه ناقص، شروع 200 پروژه در کشور، تهیه تقویم تحصیلی، تدوین متون جدید برای سطح یک، اعزام 700 استاد اخلاق به سراسر کشور، فعالیت روحانیون در 1100 مدرسه امین، اجرای طرح بینات، تبلیغ مجازی در اینترنت و شبکه‎های اجتماعی و ... از جمله فعالیت‎های معاونت‎های مختلف حوزه بوده است.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور استمرار برنامه‏‎های مفید، نظم در کار، تعامل مناسب با مدیریت‎های استانی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان کارکنان، اهتمام به مصوبات شورای عالی حوزه های علمیه، عملیاتی سازی شعار سال با رفتار و نیات، شرکت فعالانه در اصلاح سیستم، تکریم ارباب رجوع، رعایت بیت المال، پرهیز از دسته بندی در محیط کار و ... از جمله توصیه‎های خود به کارکنان مرکز عنوان کردند.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان با بیان این در حوزه دسته بندی امکان ندارد چرا که دشمن داریم و باید هوشیار باشیم فرمودند:امروز دشمن از هر جا و راهی که بتواند می‎خواهد ضربه بزند ودر کار و امور حوزه اخلال ایجاد کند؛ بنابر این باید هوشیار باشیم  و برای اعتلای حوزه از تمام توان خود استفاده کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.