تا رژيم صهيونيستي هست منطقه روي آرامش نخواهد ديد94/04/14

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2027.jpegمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور فرمودند: شرايط و ويژگي هاي منطقه ايجاب مي کند که ملت ايران و تمامي ملت هاي آزاده، در روز جهاني قدس، به صحنه بيايند و اعلام انزجار و نفرت کنند و به جهانيان بگويند تا زماني که اين غده سرطاني وجود دارد، منطقه روي آرامش را نخواهد ديد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در جمع خبرنگاران درباره اهميت روز جهاني قدس بیان کردند: اين حرکت ميراث ماندگار حضرت امام خميني(ره) است که همچنان بايد ادامه يابد.

ایشان با بيان اين که ما پيوسته دشمن داريم، خاطرنشان کردند: امروزه شاهديم در عين اين که دشمنان ما بر  سر ميز مذاکره نشسته اند، ولي همچنان دست از تهديد بر نمي دارند. همچنين رژيم صهيونيستي به عنوان غده سرطاني در سراسر دنيا نقش منفي خود را ايفا مي کند.

عضو خبرگان رهبري افزودند: جرياناتي که در سوريه، يمن و حتي عراق به وقوع پيوسته و تهديداتي که توسط تروريست ها انجام مي شود و کشورهاي اسلامي را مورد آماج حملات قرار مي دهد، ريشه آنها در رژيم صهيونيستي و آمريکاست.

ایشان درباره شرايط حساس موجود نسبت به سال هاي گذشته، بیان کردند: شرايط و ويژگي هاي منطقه ايجاب مي کند که ملت ايران و تمامي ملت هاي آزاده، در روز جهاني قدس، به صحنه بيايند و اعلام انزجار و نفرت کنند و به جهانيان بگويند تا زماني که اين غده سرطاني وجود دارد و مشغول طراحي و نقشه کشي عليه اسلام و مسلمين است، منطقه روي آرامش را نخواهد ديد.

Please publish modules in offcanvas position.