تاثیر پذیری کشورهای آفریقایی از حوزه 93/06/03

http://www.bushehri.net/images/41/64868_861.jpgاستاد سطوح عالی حوزه علمیه قم طی سخنانی با بیان اینکه طلاب جوان باید به تهذیب نفس اهتمام داشته باشند عنوان کردند: اصل مهم دیگر در طلبگی، توجه به تهذیب نفس و خودسازی و هم چنین حفظ حرمت اساتید و معلمان است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» خطاب به طلاب جوان تصریح کردند: حرمت اساتید راحفظ کنید، چون تجربه نشان داده کسانی که حرمت استاد راحفظ نمی‌کنند، عاقبت به خیر نمی‌شوند.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم توجه طلاب جوان و استفاده از فرصت‌ها بیان کردند: فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و از آن به نحو احسن استفاده کنید، زیرا برخی از طلاب قدیمی نسبت به طلبه‌های جوان و پیشرفت آنها غبطه می‌خورند و از خداوند می‌خواهند که مانند آنها رشد کنند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  با بیان اینکه طلاب باید برای کسب علم و افزایش دانش تلاش کنند بیان کردند: باید برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی، از هر گونه پست و مقام پرهیز کرد.

عضو شورای عالی حوز ه های علمیه با اشاره به تاثیرپذیری برخی از کشورهای آفریقایی از حوزه‌های علمیه و برگزاری مراسمات دینی و عزاداری‌ها و استفاده از روش‌هایی توسعه در بین مردم خاطرنشان ساختند:‌ از کشورهای آفریقایی عکس‌هایی برایم ارسال کرده‌اند که در آنجابه تأسی از مراسمات حوزه‌های علمیه و با حضور در جمع مردم به انجام عزاداری و مراسمات مذهبی می‌پردازند.

Please publish modules in offcanvas position.