تاكيد آيت الله حسيني بوشهري بر توجه به ظرفيت هاي استان بوشهر 92/04/27

http://h-bushehri.ir/images/IMAGE635092476432968750.JPGمدیرحوزه های علمیه کشور با تشریح توانمندیهای استان بوشهر در زمینه های مختلف تاکیدکردند: استان بوشهر دارای قابلیت ها وظرفیت های متعددی بویژه در حوزه هاي انرژی ، شيلات و كشاورزي بوده و لازم است تا توجه ویژه ای به آن صورت بگیرد.

طی روزهای گذشته که رییس جمهوری منتخب به شهر قم سفرکرده و بامراجع تقلید دیدارهایی داشت، نشستی نیز با شوراي حوزه علميه قم و جامعه مدرسين حوزه علميه برگزار کرده بود.

در این سفر دکترحسن روحانی پس از زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها،  با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله العظمی شبیری زنجانی به طور جداگانه دیدار و گفت وگو کرده بود.

وی همچنین به دیدار شوراي حوزه علميه قم و جامعه مدرسين حوزه علميه رفته و درمورد مسائل مختلف گفت وگو کرد.

در این نشست  برخی ازمسائل فرهنگی کشور را بررسی  و به حمایت مردم، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علما و حوزه های علمیه جهت حل مشکلات کشور تاکید کرد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری باتبریک به دکتر روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، اظهارداشتند: مردم در انتخابات 24 خرداد با حضوری شگفت انگیز، حماسه دیگری را رقم زده و تمامی جهانیان را دچار بهت و حیرت کردند.

مدیرحوزه های علمیه کشور با تشریح توانمندیهای استان بوشهر در زمینه های مختلف تاکیدکردند: استان بوشهر دارای قابلیت ها وظرفیت های متعددی بویژه در حوزه هاي انرژی ، شيلات و كشاورزي بوده و لازم است تا توجه ویژه ای به آن صورت بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کردند: امیدواریم در دولت یازدهم از این استعدادها وظرفیت ها استفاده بهینه شود.

Please publish modules in offcanvas position.