مجاهدت در راه حق بزرگترین تعبیر رهبری از مرحوم آیت الله ملک حسینی بود95/08/13

http://www.bushehri.net/images/20/1/535353/dsc_0277.jpgعضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند: مجاهدت در راه حق بزرگترین تعبیر مقام معظم رهبری از مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی بود.

چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی(ره) نماینده پیشین ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علما و مردم و مسؤولان در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین باشکوه حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به کرامات آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی اظهار کردند: آن عالم مجاهد خدوم و مسوولیت‌پذیر و ولایت‌مدار به معنای تمام بود.

ایشان افزودند: تکریم و تجلیل از علمای دین و از فقیهان به دلیل درجه ایمان و تقوایی است که در درون آن‌ها وجود دارد.

آیت الله حسینی‌بوشهری در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج در چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان گوشه‌ای مبارزات آن عالم مبارز فرمودند: در نهضت اسلامی و قیام امام خمینی از سال 42 آن عالم ربانی و مبارز در همه مراحل و در سخت‌ترین شرایط حضور داشت به نحوی که یکی از مجروحین مدرسه فیضیه بود.

ایشان از مرحوم ایت‌الله ملک‌حسینی به عنوان یکی از بزرگترین علمای جنوب کشور یاد کردند که در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد سوابق مبارزاتی روشن و آشکاری داشت و پیام امت را به عشایر جنوب می‌رساند.

شهدا مرزبانان جغرافیایی به شمار می‌روند و علما مرزبانان فکری هستند که مرزبانان جغرافیایی را برای حفاظت از کشور تربیت کنند همچنان که با یک ندای امام راحل هزاران رزمنده وارد جبهه‌هار می‌شدند و جان خود را برای اسلام و میهن تقدیم می‌کردند.

آیت الله حسینی‌بوشهری به پیام مقام معظم رهبری در هنگام وفات آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی اشاره کردندوفرمودند: در این پیام به موضوعات مهمی اشاره شده که مهم‌ترین قسمت آن جایی است که رهبری معظم انقلاب مجاهدت در راه حق را یکی از اوصاف آن عام ربانی بر می‌شمارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.