برجام و استکبار ستیزی در اجلاسیه دهم مورد توجه قرار گرفته است95/09/19

عضو خبرگان رهبری و دبیر دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد فرمودند: خط مشی و دیدگاه های اعضای حاضر در اجلاسیه همسو و همگام و همراه با موازین و دیدگاه های نظام و رهبری معظم است، لذا مسئله برجام، تمدید تحریم ها و حفظ روحیه استکبار ستیزی در این اجلاسیه مورد توجه است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در حاشیه افتتاح  کمیسیون های دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد در جمع خبرنگاران اظهارداشتند: امروز دغدغه های مقام معظم رهبری، دغدغه حوزه و روحانیت است و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نبوده ایم.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین به اجلاسیه دهم با موضوع «حوزه انقلابی؛ بایسته ها و راه کارها» اشاره کردند و افزودند: جامعه مدرسین به عنوان یک نهاد حوزوی دیرپا که همواره چه در زمان امام راحل و چه در زمان رهبر معظم انقلاب دغدغه دین داری و دین مداری را داشته و تلاش کرده است تا منویات رهبران دین پیاده سازی نماید.

دبیر دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد خاطرنشان ساختند: یکی از رسالت های جامعه مدرسین، ارتباط وسیع با علما، فضلا و شخصیت های استانی است که خوشبختانه از سال 1378 که اولین اجلاسیه سراسری جامعه برگزار شده، تاکنون حدود 9 اجلاسیه سراسری و هفت اجلاسیه منطقه ای داشته ایم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در روزهای پایانی سال گذشته در دیداری که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با ایشان داشتند، با موضوع «حوزه انقلابی؛ بایسته ها و راه کارها» برگزار امروز شاهد برگزاری 4 کمیسیون  با موضوعات مختلف خواهیم بود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشتند: «حوزه و روحانیت؛ نقش و رسالت حوزه انقلابی در تبیین مبانی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی»، «کمیسیون نقش و رسالت حوزه انقلابی در مواجهه با تحولات و آسیب های اجتماعی»، «نقش و رسالت حوزه انقلابی در ارتقاء فرهنگ دینی جامعه» و «نقش و رسالت حوزه انقلابی در عرصه بین الملل» 4 موضوع برای کمیسیون های اجلاسیه می باشد.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: در روز اجلاسیه عمومی که فردا برگزار می شود ، از قریب به 2 هزار نفر دعوت به عمل آمده و همچنین ویژه نامه ای در رابطه با این اجلاسیه تهیه و ارائه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.