براندازی نظام هدف راهبردی دشمنان است/ کینه برخی افراد در فتنه ۸۸ آشکار شد95/10/09

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  پیش از ظهر دیروز در اجتماع بزرگ حوزویان و مردم بصیر قم که به مناسبت حماسه 9 دی  در مدرسه فیضیه برگزار شد، با قدردانی از دست اندرکاران این اجتماع بزرگ و حضور باشکوه حوزویان و مردم بصیر قم، اظهار داشتند: یکی از ویژگی های قرآن کریم این است که آیات کریمه اش منحصر به شان نزول آیات نیست؛ قرآن برای همه عصرها و نسل ها می باشد و برای جامعه امروز ما نیز دارای پیام حیاتبخش است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، با اشاره به آیاتی از سوره "محمّد"، اظهار داشتند: قرآن به زیبایی بیان می کند "بیمار دلانی که تلاش می کنند دشمنی، کینه و عداوت خود را نسبت به خدا، رسول اکرم(ص) و اردوگاه مومنان پنهان نگاه دارند و خود را به گونه دیگری جلوه دهند، آیا تصور می کنند با این پنهان کاری ها، کینه های شدید آنها از سوی خداوند آشکار نخواهد شد؟

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به پیام های این آیات، تصریح کردند: پیام آیه نخست این است که خداوند به منافقان و فتنه گران این هشدار را می دهد که دست از نقاب زدن بر چهره و پنهان کاری بردارید.

ایشان افزودند: پیام دوم آیه این است که خدای متعال خطاب به رسول خدا(ص) می فرماید؛ اگر ما اراده کنیم می توانیم نام و نشان و مسئولیت آنها را به شما معرفی  کنیم، اما  نیازی به معرفی نیست زیرا آنها چهره واقعی خود را در موضع گیری ها نشان می دهند،  نحوه گلایه، انتقاد، مکاتبات و مرور بر سوابق افراد موجب می شود که چهره منافقان تشخیص داده شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  تصریح کردند: بر اساس این آیات، هیچ چیزی بر خدا پنهان نیست و خداوند متعال که ظاهر و باطن و اعمال افراد را می داند، چگونه ممکن است که موضوعی بر خدا پنهان بماند؛ هنگامی که رسانه ها موضع گیری های منافقان را نشان می دهند، چیزی برای نفاق ندارند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به هشت ماه تلاش فتنه گران برای براندازی نظام،  تصریح کردند: هشت ماه فتنه گران، اراذل و اوباش وارد صحنه شدند؛ افرادی با کمک دشمنان غربی زمینه سازی کردند و برای خودشان کمیته صیانت از آرا تشکیل دادند و طرح دولت وحدت ملی مطرح کردند و تقلب را رمز آشوب قرار دادند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه براندازی نظام به عنوان هدف راهبردی دشمنان است، افزودند: انقلاب با حضور روحانیت و فریادهای آتشین امام خمینی(ره)، همراهی مراجع عظام تقلید، شهادت طلاب و جان فشانی مردم به پیروزی رسید.

ایشان با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان از کمک به فتنه گران، تغییر رفتار سیاسی مسئولان جمهوری است، بیان کردند: آنها می دانند اگر در عراق، افغانستان و فلسطین نقش ابرقدرتی آمریکا به پایین کشیده می شود، به دلیل موضع و رفتار محکم و استوار مسئولان است؛ انقلاب اسلامی تاکنون هیمنه آمریکا را درهم شکسته و در  خاورمیانه تحقیر کرده است.

امام جمعه قم صریح کردند: دشمنان با خود فکر کردند اگر نتوانند نظام را براندازی کنند و در رفتار سیاسی مسئولات ایران تغییری ایجاد نمایند، به دنبال طراحی سازوکاری برای حمایت از وابستگان خود در ایران باشند.

ایشان با اشاره به هتک حرمت به ساحت امام حسین(ع) در روز عاشورای سال 1388، افزودند: در این روز به مسجد، قرآن و حسینیه رحم نشد و به امام حسین(ع) بی توجهی شد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری تصریح کردند: در جریان پیروزی انقلاب، برخی گروهک ها، نظیر منافقین اعلام همراهی می کردند تا انقلاب به پیروزی رسید، ولی در جریان فتنه 88 تمام گروه های منافق، سلطنت طلب و ملی گرا دست به دست هم دادند تا در براندازی نظام جمهوری اسلامی مشارکت کنند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: در فتنه 1388، برخی افراد با نام انقلاب، امام خمینی(ره) و آزادی به صحنه آمدند و کینه های شدید آنها آشکار شد.

فتنه گران در دوره فتنه، حالت ابهام در صحنه جامعه ایجاد کردند و اگر خطبه روز 29 خرداد مقام معظم رهبری نبود، تا مدت ها این ابهام در میان اقشار جامعه وجود داشت.

در دوران فتنه، بعضی از خواص مردودشده همچنان ساز مخالفت سر می دادند و گفته های آنها همانند گفتار دشمنان بیرونی بود.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#2 ناشناس 1395-10-11 16:04
خیلی ممنون از مطالب خوبتان
نقل قول کردن
حاج محمد
#1 حاج محمد 1395-10-10 13:17
دشمن این ارزو را به گور می بره مگر مامرده باشیم که نظام را شکست بدهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.