رهبر معظم انقلاب هرچه می فرمایند محقق می شود95/10/19

عصر روز جمعه همایش تجلیل از خادمین، خیرین و نهادهای مشارکت کننده در قرارگاه اربعین قم با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم در مصلی قدس برگزار شد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» ضمن تقدیر از خادمان قرارگاه اربعین استان قم اظهار داشتند: انسان در این دنیا به صورت های مختلف می تواند زندگی کند، قرآن زندگی برخی ها را اینگونه تفسیر می کند عده ای قدم در این دنیا که می گذارند مجذوب ظواهر دنیا می شوند، به فکری  آخرت نبودند و از آن غافل هستند و با معیارهای دینی رابطه ای ندارند.

ایشان بیان داشتند: در برابر این افراد اگر سخن از عاشورا و اربعین سخن به میان بیایید در فکر و نگاهشان تفسیری وجود ندارند و نمی توانند این عشق را بفهمند و درک کنند.

از اهل بیت روایت داریم محبت ما اهل بیت برگ برائت از دوزخ است، یعنی اگر کسی با این شور و عشق و نشاط و دلبستگی  فردای قیامت محشور شود از اتش غضب الهی فاصله دارد، محبت به اهل بیت برگه عبور است.

امام جمعه قم افزودند: راوی از امام صادق(ع) سوال می کند امام حسین(ع) به زائران و کسانی که به زائران خدمت می کند توجهی  دارد، امام صادق فرمودند: امام حسین (ع) نسبت به زائرانش مانند پدری است نسبت به فرزند و همانگونه که یک پدر نام و نشان فرزند را می داند امام حسین(ع) نام و نشان زائرانش را می داند و حتی بیش از یک پدر به فرزند معرفت دارد، وقتی اباعبدالله(ع) این همه توجه با زائرین دارد طبعتا به خادمین این زائرین هم توجه و عنایت دارد.

خادم نه در طول اربعین بلکه در طول سال باید خادم باشد خادم از فرمان مولا تخطی نمی کند خادم از فرمان مولا سرپیچی نمی کند، و باید در حال آماده باش باشد انسانی که در حالت آماده باش باشد غفلت نمی کند.

دیدگاه‌ها   

یازرلو
#1 یازرلو 1395-10-19 08:56
دیروز یک کلیپ دیدم یک جوان الکلی و بدن خالکوبی که توی ترکیه زندگی می کرد می گفت من عاشق خامنه ای هستم کشورمان امنیت داره می گفت اینجا من جرات نمی کنم بیرون برم هر لحظه می ترسم بمبی منفجر بشه اما زنها تو ایران خودمان شبها هم ازادانه بیرون می رن کسی نمیگه اقا چه میکنی قدر رهبر ایران رو بدونیم
من دهنم باز ماند یعنی حتما باید تو این وضعیت گیر کنیم تا قدر امنیت کشورمان رو بدانیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.