آیت الله حسینی بوشهری: بنیاد برکت غبار محرومیت را زدوده است95/10/29

امام جمعه قم با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فرمودند: این بنیاد با اقدامات ارزشمند خود درعرصه‌های مختلف توانست غبار فقر و محرومیت را از چهره‌ بسیاری از مناطق محروم کشور بزداید.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها افزودند: بنیاد برکت در مناطق محروم منشأ خیر و برکت فراوان بوده و تاکنون مدارس زیادی به همت این بنیاد احداث و در اختیار جامعه قرار گرفت.

کمک‌های این بنیاد به محرومان جامعه و رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق جنوب کشور و اهتمام به ساخت و ساز حوزه‌های علمیه، همه نشانگر خدمات ارزشمند این بنیاد است.

آیت الله حسینی‌ بوشهری فرمودند: بسیاری ازمناطق کشور سالیان سال در محرومیت بود ولی این بنیاد با اقدامات ارزشمند خود، غبار فقر و محرومیت را از چهره‌ آنها زدوده است.

اگر سایر نهادهایی که وظیفه‌ خدمت‌رسانی به مردم را دارند همانند بنیاد برکت با جدیت به مردم خدمت‌رسانی کنند ما در آینده منطقه‌ محرومی نخواهیم داشت.

هنوز درگوشه و کنار شنیده می‌شود که برخی مناطق محروم وجود دارد ولی با وجود چنین بنیادی، بسیار امیدوار هستیم با گام‌های استوار شاهد فقرزدایی و رفع محرومیت از سراسر کشور باشیم.

با توجه به شناختی که نسبت به بنیاد برکت دارم باید از خدمات و فعالیت‌های این نهاد و دست‌اندرکاران آن قدردانی کنیم، آنها با اشراف و نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب، گام‌های مهمی در جهت خدمت به مردم و فقرزدایی از کشور بر می‌دارند.

حمایت از کارآفرینان محلی برای توانمندسازی مناطق محروم و اشتغال‌زایی، ساخت مدرسه و مراکز مذهبی و فرهنگی، ارایه‌ خدمات برای درمان زوج‌های نابارور مناطق محروم، تکمیل و ساخت بیمارستان در مناطق محروم کشور، ارائه خدمات دانش‌بنیان و زیست محیطی، ارائه خدمات سلامت الکترونیک و بهداشت و درمان، خدمات بیمه‌ای، مالی و حمایتی از جمله فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه‌‌ مسئولیت‌های اجتماعی است.

بنیاد برکت در راستای رهنمود مقام معظم رهبری در 20 آذر ماه سال 1386 از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام‌المنفعه، در مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته فعالیت کند.

دیدگاه‌ها   

تهرانی مقدم
#2 تهرانی مقدم 1395-11-03 11:30
سلام این سرزمین
#آتش نشان هایش شهید میشوند
#غواص هایش شهید میشوند
#سردارهایش شهید میشوند
#سرباز هایش شهید میشوند.
#خلبان هایش شهید میشوند.
#دانشمندانش شهید میشوند.
#معلمانش شهید میشوند
#دانش آموزانش شهید میشوند.
مردان این سرزمین کشته میشوند تا فرزندانشان درس مروت و جوانمردی بگیرند!
اینجا سرزمین مردانی است که خون در رگ هایشان نمیگندد!
می‌پاشد در صورت تاریخ تا گواه باشد سرزمینی که علم اسلام را بلند کرده است، ننگ است برای مردانش در بستر عافیت مردن!
و گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شده اند مردگانند،بلکه زنده اند و نزد خدا روزی میخورند!
غواص های ما زنده اند.
آتش نشان های ما زنده اند.
مدافعان حرم زنده اند کاش چشمی برای دیدن اینها باشد
نقل قول کردن
امیر
#1 امیر 1395-11-03 11:27
هنوز هم محرومیم در حادثه پلاسکو محرومیت ما ثابت شد خود کسبه پلاسکو هم مقصر هستند ، ساختمان پلاسکو بارها و بارها آتش سوزی های کوچک داشته و اینو کسبه می دانستند که امن نیست و سیستم ایمنی درستی هم ندارد ، خود کسبه هم می دانستند که مغازه شان را شیک کردند اما اوضاع ساختمان بد است حتی ظاهر درونی ساختمان داد می زد !!! حالا اینکه شاید پنج ششم کسبه خود را بیمه نکرده بودند و عده ایی تمام زندگی خود را انجا گذاشته بودند دیگر مقصر هستند پس محرومیم که اینگونه ایم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.