دشمنان ایران امروز به‌دنبال قراردادن مردم و نظام در مقابل یکدیگر هستند95/11/05

امام جمعه قم فرمودند:‌ دشمن از راه‌های مختلفی برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورود کرده که یکی از راه‌هایی که به‌دنبال آن بوده، قرار دادن مردم و نظام در مقابل یکدیگر است.

حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم، اظهار داشتند: اگر نظام اقتصادی ما نظام ناکارآمدی جلوه کند و دشمن بتواند از این راه به کشور ضربه بزند در واقع دشمن به اهداف خود خواهد رسید از این رو ما باید اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی و عملیاتی کنیم

ایشان تأکید کردند: دشمن از راه‌های مختلفی برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورود کرده که یکی از راه‌هایی که به‌دنبال آن بوده، قرار دادن مردم و نظام در مقابل یکدیگر است.

امام‌ جمعه قم تصریح کردند: در صورتی‌ که بر روی اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شود، دشمن هم در رسیدن به اهداف خود ناامید خواهد شد. ملتی که بتواند با آرمان‌ها و اهدافی که در مباحث اقتصادی دارد روی پای خود بایستد دیگر دشمن نمی‌تواند در آن نظام نفوذ کند و آن نظام را به چالش بکشد.

دیدگاه‌ها   

پانر
#2 پانر 1395-11-06 16:23
سلام بنده با این سخن کاملا موافقم و قبول دارم
نقل قول کردن
موسی الرضا
#1 موسی الرضا 1395-11-05 13:56
دشمن نقشه های فراوانی کشیده و موفق هم بوده نقشه هایی کشیده زمانی که مسئولین روبروی هم قرار گرفته بودند این مسئولین همیشه در خوابند و روز بروز بر علیه ما وبه نفع دشمن کار می کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.