جمهوری اسلامی در اوج اقتدار منطقه ای قرار دارد95/11/09

امام جمعه قم با اشاره به ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب فرمودند: این انقلاب بر همه تهدید ها از جمله جنگ، توطئه های داخلی، تحریم اقتصادی و.... موفق بود، انقلاب اسلامی موجب شد تا میان مردم و مسئولان اعتماد ایجاد شود.

حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر فرمودند: این موضوع بسیار مهم است و مراتبی دارد که باید رعایت شود تا اثر مثبت خود را بگذارد.

ایشان بیان کردند: در مرحله عمل که سومین مرحله است نیز نباید با ضرب و شتم وارد شد، بلکه باید به صورت عملی وارد شده و فرهنگ سازی کنیم تا آن مشکل از بین برود.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: امام سیاست را با معنویت و اخلاق ادغام کردند و شخصیت امام راحل و انقلاب باید تبیین شود، انقلاب دارای ویژگی های بسیاری است که نباید این ویژگی ها نادیده گرفته شود.

ایشان با اشاره به ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب افزودند: این انقلاب بر همه تهدید ها از جمله جنگ، توطئه های داخلی، تحریم اقتصادی و.... موفق بود، انقلاب اسلامی موجب شد تا میان مردم و مسئولان اعتماد ایجاد شود.

امام جمعه قم عنوان کردند: کشور در اوج تحریم ها در عرصه های فناوری های جدید و دانش بنیان پیشرفت های شگفت انگیزی داشته است و در اعتبار بین المللی پیشرفت داشته ایم و سخن همه کشورها ایران و جمهوری اسلامی شده است.

در عرصه بین المللی در سوریه، لبنان حرف اول را ایران زد و کشورهای حاشیه خلیج برای ایران پیام می فرستند و این جایگاه کشور را نشان می دهد.

ثبات کشور از دیگر مسائلی است که در کشور رخ داده و این دستاورد انقلاب است و باید در این ثبات کوشید و اجازه نداد به ثبات کشور خلل ایجاد شود.

با ابتکار ایران اجلاسی برگزار شد و در خصوص سوریه به توافقات مهمی رسیدند که تمامیت عرضی سوریه باید حفظ شود و آتش بس باید ادامه یابد.

دیدگاه‌ها   

فرید
#1 فرید 1395-11-10 20:55
سلام دوستان من به کشورم افتخار میکنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.