می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر را سرکوب کنند95/11/12

حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار رئیس شورای امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی فرمودند: عده ای همواره به بهانه‌های مختلف از جمله موضوع «عفاف و حجاب» امر به معروف و نهی از منکر را سرکوب می کنند.

در عین حال که باید به همه معروف ها و منکرها پرداخت، از اولویت ها نباید غافل شد.

ایشان با تحسین فعالیت ها و طرح های اجرا شده توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشتند: همه معروف ها و منکرها اهمیت دارند و نمی‌توان مقایسه ای برخورد کرد و به بهانه پرداختن به یک منکر، از منکر دیگری غافل شد. گاهی برای کمرنگ کردن یک منکر مهم، منکر دیگری را بزرگ می کنند.

عضو جامعه مدرسین افزودند: عده ای همواره به بهانه موضوع «عفاف و حجاب»، امر به معروف و نهی از منکر را سرکوب می کنند در حالی که دامنه معروف ها و منکرها بسیار وسیع است ولی «عفاف و حجاب» در شرایط کنونی از اولویت و اهمیت برخوردار است.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر سرمایه گذاری بر معروف ها و منکرهای مهم اظهار داشتند: برای امر به معروف و نهی از منکر باید از ابزارهای تبلیغاتی و رسانه ها استفاده کرد و گروه های مختلف باید در این زمینه هم افزایی داشته باشند تا کارشان در جامعه ظهور و بروز پیدا کند.

ایشان همچنین با اشاره به ساز و کار اجرایی این فریضه تأکید کردند: امر به معروف و نهی از منکر نباید شکل اداری و تشریفاتی به خود بگیرد بلکه جنبه مردمی آن باید تقویت شود.

عضو جامعه مدرسین در پایان افزودند: رئیس جمهور که برخاسته از حوزه می باشد باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر در کشور باشد

در این دیدار رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی، گزارشی از فعالیت های این شورا ارائه کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.