ملت در ۲۲ بهمن پاسخ قاطعی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا خواهند داد/ دشمنان بدانند مردم ما همان ملت سال ۱۳۵۷ هستند95/11/20

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا، پاسخ یاوه گویی های خود را در روز ۲۲ بهمن از ملت ایران خواهد گرفت، فرمودند: بدون تردید همچون گذشته، ملت ایران با عزمی آهنین در راهپیمایی میلیونی و باشکوه ۲۲ بهمن شرکت می کنند و پاسخ یاوه گویی های دشمنان را می دهند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشتند: ملت رشید ایران در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب، همچنان سروقامت در میدان انقلاب حضور دارند و در مقابل تحریم ها، توطئه ها، موانع و کارشکنی های دشمنان صبورانه ایستادگی کرده اند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا درباره ملت ایران، عنوان کردند: این روزها رئیس جمهور تازه به دوران رسیده ایالات متحده آمریکا با یاوه گویی ها و تهدیدات خود به ایران هراسی و اسلام هراسی روی آورده است.

معاون جامعه مدرسین با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا پاسخ یاوه گویی های خود را در روز 22 بهمن از ملت ایران خواهد گرفت، تصریح کردند: بدون تردید همچون گذشته، ملت ایران با عزمی آهنین در راهپیمایی میلیونی و باشکوه 22 بهمن شرکت می کنند و پاسخ یاوه گویی های دشمنان را می دهند.

ملت ما تاکنون براساس پایبندی به انقلاب و بیعتی که با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری داشتند، همواره آمادگی خود را برای حضور در عرصه های سخت اعلام کرده اند و در روز 22 بهمن نیز ان شاء الله شاهد حضور پررنگ ملت خواهیم بود؛ زیرا حضور ملت ما پاسخ قاطعی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه ملت ایران بارها با حضور پرشکوه خود در عرصه های مختلف پاسخ قاطعی به دشمنان داده است، افزودند: دشمنان بدانند مردم ما همان ملت سال 1357 هستند که در مقابل رژیم طاغوت و اربابانش، قهرمانانه ایستادگی کردند و آنچه که برای آنها خیالی ناباورانه بود، به یک باور واقعی تبدیل کردند.

امام جمعه قم در پایان خاطرنشان کردند: حضور پرشکوه ملت و دستاوردهای انقلاب در 38 ساله گذشته زمینه ساز دستیابی به موفقیت های بعدی و رسیدن به قله های پیروزی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.