راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد سخن از آشتی ملی معنایی ندارد/ مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند95/11/30

امام جمعه قم فرمودند: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری هوشمندانه داشتند و این نشان می دهد سخن از آشتی ملی معنایی ندارد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کردند و فرمودند: حضور حماسی و هوشمند مردم تمام توطئه‌ها را از بین می‌برد و تفاوت راهپیمایی امسال با دیگر دوره‌ها در این بود که در اوج تهدیدهای آمریکا برگزار شد و مردم در برخی مناطق تا دو برابر گذشته حضور داشتند.

ایشان لبیک به دعوت رهبری و پاسخ محکم و دندان شکن به دشمنان را از جلوه‌های بین المللی راهپیمایی ۲۲ بهمن دانستند و افزودند: هر قدمی که در این راهپیمایی برداشته می‌شود مقابله با دشمنان خداست و عبادت محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به پیام این راهپیمایی به دوستان و دشمنان نظام اشاره کردند و ادامه دادند: پیام به دوستان این بود که ملت ایران شکست ناپذیر و در صحنه باقی است و محکم و استوار به سمت تمدن سازی می‌رود و پیام به دنیا این بود که دشمنان اسلام خیال نکنند با توطئه و دشمنی، مردم دست از انقلاب برمی‌دارند.

مردم به مسئولان هم پیام دادند که به‌رغم مشکلات ما در صحنه هستیم و این بدان معنا نیست که از همه عملکرد مسئولان راضی باشیم بلکه مسئولان باید شبانه روز کار کنند.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین به حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیمایی اشاره و عنوان کردند: این امر نشان می‌دهد که انقلاب ایران اسلامی توانسته برخلاف انقلاب‌های دیگر پیام خود را به نسل‌های بعد برساند.

امام جمعه قم به  ۲۹ بهمن و سالروز حمایت مردم آذربایجان از انقلاب اشاره و بیان کردند: ۲۹ بهمن مردم آذربایجان و تبریز قهرمانانه پای انقلاب ایستادند که این از شجاعت و بزرگواری آنها بود و نشان می‌دهد اقوام مختلف مردم ما خودشان را با انقلاب گره زده‌اند و دیگر جای آن نیست که سخن از آشتی ملی به میان بیاید و آیا آشتی ملی بالاتر از این حضور مردم در صحنه است؟

مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند و نشان دادند که چطور در صحنه هستند و این مردم با یکدیگر قهر نیستند و در واقع مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ روبروی انقلاب ایستادند قهرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.