اولین سالگرد درگذشت فرمانده اطلاعات سپاه استان بوشهر برگزار شد95/12/06

  مراسم اولین سالگرد درگذشت سرهنگ حسن فخرایی فرمانده فقید اطلاعات سپاه استان بوشهر با حضور نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در مراسم اولین سالگرد درگذشت فرمانده فقید اطلاعات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مسجد فاطمه زهرا(س) دیّر اظهار داشتند: سخن گفتن از انسان‌های مخلص و خداباور که جزء در راه خدا قدم بر نمی‌دارند  دشوار است و مرحوم فخرایی یکی از این شخصیت‌ها است که تمام وجود و زندگی و تلاش و کارش برای خدا بود.

ایشان با اشاره به متفاوت بودن ایمان و باورهای افراد تصریح کردند: برخی عیار گوهر ایمانشان پایین و ناخالصی فراوان دارد به گونه‌ای که در مواجهه با کوچکترین مشکلی رنگ عوض می‌کنند و اهل حضور در میدان نیستند اما در مقابل عده‌ای  عیار گوهر ایمانشان چنان بالاست و دارای موقعیت ممتازی هستند که قابل قیمت‌گذاری نیست.

 مؤمن واقعی در مقابل کوران‌ها و ناملایمات رنگ نمی‌بازد چرا که ایمانش عاریتی نیست و این ایمان در تمام جان و بدن او رسوخ کرده است.

ایشان با اشاره به اینکه اگر در زندگی خود دچار کم‌رنگ شدن اعتقادات شدیم به  فرموده امام صادق(ع) به «دعای غریق» پناه ببریم، بیان کردند:عده‌ای در برهه‌ای انقلابی‌اند و در برهه‌ای دیگر غیر انقلابی و یا در اثر رسیدن به پست و مقامی خود را گم می‌کنند که نشانه عدم ثبات قدم این افراد است.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کردند: سپاهیان ما به ویژه آن عده‌ای که در گمنامی مشکلات را تحمل می‌کنند و در راه خدا از جان و مال خود می گذرند اما باز هم آن را ناچیز می‌شمارند که ما نیز باید این‌گونه رشد کنیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با شخصیت فرمانده فقید اطلاعات سپاه استان بوشهر ابراز کردند: وی به عنوان دیده‌بانی بیدار تمام فکر، نگاه، بینش و زندگی و کارش در جهت اعتلای نظام بود.

ایشان  با بیان اینکه  فخرایی شخصیتی مکتبی بود که عیار گوهر ایمانش قیمت نداشت، یادآور شدند: یکی از ویژگی‌های بارز وی عشق به اهلبیت و دلدادگی به ائمه اطهار بود.

بنابراین این گزارش، در این آیین پیام تسلیت فرمانده سپاه امام صادق(ع) به مناسبت اولین سالگرد درگذشت فرمانده اطلاعات سپاه استان  قرائت شد.

مرحوم حسن فخرایی فرمانده سابق سپاه دیّر و فرمانده اطلاعات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر 6 اسفندماه 94 بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.