دو سئوالی که روز قیامت از انسان می‌شود؛ چرا یاد نگرفتی و چرا عمل نکردی؟!95/12/11

  عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم عزاداری ايام فاطميه در مرکز اسلامی امام علی «عليه السلام» وين به تبيين مسير هدايت بشر توسط رسول باطنی و رسولان ظاهری پرداختند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در مراسم عزاداری ايام فاطميه در مرکز اسلامی امام علی عليه السلام وين موضوع صحبت خود را “زندگی مؤمنانه در پرتو آيات قرآن کريم” عنوان کردند و به تبيين مسير هدايت بشر توسط رسول باطنی و رسولان ظاهری پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: طبق روایتی انسان در روز قيامت در مقابل دو پرسش قرار خواهد گرفت؛ يک پرسش مخصوص کسانی است که نپرسيده اند و آگاهی نيافته اند که از آن ها خواهند پرسيد، “هل لا تعلمت، چرا به دنبال يادگيری دين خود نرفتی؟” بنابراين انسان موظف است که نسبت به يادگيری دين آسمانی اقدام کند. پرسش دوم در روز قيامت اين گونه خواهد بود: “هل لا عملت بما تعلم، چرا نسبت به آن چه يادگرفته بودی عمل نکردی؟”

آیت الله حسینی بوشهری به روايتی از حضرت زهرا(س) اشاره کردند و افزودند: فردی از مؤمنين توسط همسرش از حضرت زهرا(س) سؤال کرد، آيا ما جزء شيعيان هستيم؟ ایشان فرمودند: به خود بنگريد که اگر از آموزه های ما پيروی می کنيد و از آن چه که ما نهی کرده ايم اجتناب می ورزيد شما از شيعيان ما هستيد.

در ادامه اين مراسم ذاکر اهل بيت(ع) حاج عباس حيدرزاده، به ذکر فضايل و مصائب حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و مجلس با توسل به ساحت نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) پايان پذيرفت.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#2 ناشناس 1395-12-24 08:02
سلام ببخشید چرا آیت الله حسینی بوشهری در سخنانشان از تولید ملی دفاع نمی کنند کمر اقتصاد ما بخاطر مصرف کالاهای خارجی خم شده این یک مساله مهم است که باید بزرگان و عزیزان بارها و بارها دفاع کنند تا در ذهن های مرد جاباز کند و عمل کنند ما با مطالب مذهبی مخالف نیستیم ما هم زاده همین خاکیم ولی سربلندی کشورمان را آرزو می کنیم
نقل قول کردن
ساحره
#1 ساحره 1395-12-21 08:03
ممنون از مطالب خوب و حدیثاتون عالی بودن مرصی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.