این ایام، آغاز سفرهای راهیان نور است که این مناطق به عطر و خون شهدا معطر است 95/12/21

  حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشتند: این ایام، آغاز سفرهای راهیان نور است که این مناطق به عطر و خون شهدا معطر است.

امام جمعه قم فرمودند: موارد بسیاری دیده شده که جوانان به خصوص دختران وقتی به این سرزمین‌ها می‌روند حجاب مناسبی نداشتند اما پس از بازگشت تغییراتی در آن‌ها ایجاد شده است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نباید در برابر دشمنان ترس و روحیه ضعف نشان دهیم، بیان داشتند: اگر این روحیه ضعف را دشمن از ما ببیند روز به روز بر تحریم‌های خود افزوده‌تر می‌کند از این رو به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید از خود ضعف نشان دهیم.

در دوران دفاع مقدس رزمندگان در برابر دشمنان تا دندان مسلح از خود هیچ ضعفی نشان ندادند و محکم و استوار در برابر متجاوزین ایستادگی کردند.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۲۲ اسفند را به نام روز شهید نام نهادند، افزودند: مقام شهید بسیار بالا است و در روایات داریم که بالاتر از هر خوبی است.

ایشان ادامه دادند: به فرموده امام راحل خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و همواره باید خانواده‌های شهدا را مورد احترام و تکریم قرار داد.

عضو مجلس هبرگان رهبری همچنین به سالگرد حمله شیمایی رژیم بعث صدام به منطقه کردنشین حلبچه اشاره کرد و بیان داشتند: صدام با حمایت‌های غرب و امکانات آن‌ها به این منطقه حمله کرد و در حدود ۵ هزار نفر را به شهادت رساند و این در حالی است که غربی‌ها این امکانات را در اختیارش قرار داده بودند و امروز دم از حقوق بشر می‌زنند.

امروز غربی‌ها در سوریه و یمن کشتار مردم را می‌بینند و دم از حقوق بشر می‌زنند در حالی که خود آن‌ها و ایادی‌شان در منطقه تروریست‌ها را پرورش داده و در این جنایات دخیل هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.