ثمرات اقتصاد مقاومتی بر سر سفره مردم دیده شود95/12/21

  امام جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به ایام پایانی سال و لزوم کمک به نیازمندان فرمودند: مردم قم در سال‌های اخیر کمک‌های خوبی را به نیازمندان داشته‌اند و به الگویی برای کشور تبدیل شدند و ما باید در همه زمان‌ها به کمک نیازمندان برویم و از آنان دستگیری کنیم.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری بیان داشتند: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تأکید کردند که مسئولان نسبت به خواسته‌های مردم باید احساس مسئولیت داشته باشند و جوابگوی مردم باشند.

امام جمعه قم افزودند: مردم در عرصه عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی چیز خاصی ندیدند و انتظار رهبر این است که ثمرات اقتصاد مقاومتی بر سر سفره مردم دیده شود.

ایشان افزودند: باید به توان داخل متکی باشیم و اگر قرار باشد به قراردادهایی که با کشورهای خارجی بسته می‌شود دلخوش باشیم ره به جایی نخواهیم برد و باید در برابر دشمنان موضع تهاجمی داشته باشیم.

جوانان ما با حضور در سرزمین‌های نور وقتی صحنه‌های مقاومت، پایداری و ایستادگی را به نظاره می‌نشینند در فضای دیگری قرار می‌گیرند و در می‌یابند که ما نباید در مقابل دشمن احساس ضعف و ناتوانی داشته باشیم.

امام جمعه قم به سالگرد رحلت مرحوم حاج سید احمد خمینی اشاره کردند و یادآور شدند: ایشان در زمان حیات امام یاور ایشان بود و بعد از ایشان نسبت به رهبری وفاداری بسیاری داشتند که یاد و نامشان را گرامی می‌داریم.

دیدگاه‌ها   

سیدمهدی الازمنی
#1 سیدمهدی الازمنی 1395-12-22 08:59
واقعا چی می شد همه مسئولین مثل شما بودند واندکی هم همه هم و غمشان مردم بود الانه مسئولین به جز جیبشان دغدغه ای ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.