مدیران جهادی دغدغه‌های اقتصادی رهبر انقلاب را برطرف کنند96/01/12

  امام‌جمعه قم گفتند: باید همه مسئولان دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب در باب اشتغال و تولید ملی را جدی بگیرند و با حرکتی جهادی کاستی‌های سال ۹۵ را جبران کرده و مشکلات مردمی که با حضور همیشگی خود پشتوانه این نظام بوده‌اند را برطرف کنند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی قم برگزار شد با اشاره به شروع سال جدید و مناسبت‌های پیش رو اظهار داشتند: آغاز ماه رجب و مناسبت‌ها و اعیاد در این ماه فرصتی برای درک درست بندگی خداوند و پیدا کردن معرفت معنوی برای حضور در ماه شعبان و رمضان است.

امام‌جمعه قم با یادآوری 12 فروردین به‌عنوان نماد استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران افزودند: خداوند در روز 12 بهمن فرصت سرنگونی دولت طاغوت را به مردم ایران داد و در 12 فروردین با بیش از 98 درصد رأی مردم این نظام استقرار یافت و با توجه به این اصل که معمولاً کشورهای دنیا در حرکت‌های سلبی موفق هستند ولی در حرکت‌های ایجابی با شکست مواجه می‌شوند اما مردم ایران به این مهم دست یافتند.

ایشان در ادامه به اهمیت شعار سال و محتوای پیام نوروزی مقام معظم رهبری پرداخته و تصریح کردند: باید همه مسئولان دغدغه‌های جدی رهبری در باب اشتغال و تولید ملی را جدی بگیرند و با حرکتی جهادی کاستی‌های سال 95 را جبران کرده و مشکلات مردمی که با حضور همیشگی خود پشتوانه این نظام بوده‌اند را برطرف کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تأکید بر خدماتی که نظام جمهوری اسلامی در این 37 سال به مردم ارائه داده است خاطرنشان کردند: ما با همه پیشرفت‌ها و توانایی‌هایی که در این 37 سال به دست آورده‌ایم ولی در زمینه‌های اقتصادی دارای کاستی‌هایی هستیم که غیرقابل‌انکار بوده و باید مدیران جهادی با حضور در صحنه‌ها در رفع این کاستی‌ها تلاش کنند.

استادسطوح عالی حوزه علمیه قم، ایران را از غنی‌ترین کشورهای جهان از حیث سرمایه انسانی و منابع غنی طبیعی دانستند و گفتند: باید قوه مجریه، مقننه و قوه قضاییه دست در دست هم داده تا بتوانند با وارد کردن مردم به صحنه به این حرکت جهادی در زمینه اقتصادی شتاب داده تا هر چه سریع‌تر دغدغه‌های اقتصادی رهبری برطرف شود.

ایشان در ادامه به دو انتخابات ماه‌های آینده اشاره کردند و افزودند: انتخابات از ارکان مهم مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید درنهایت اخلاق‌مداری و عدم پیروی در شیوه‌های تبلیغاتی غربی و با در نظر گرفتن مصالح کشور با حضور باشکوه مردم و در نهایت دقت و توجه برگزار شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری به پیام نوروزی بعضی از کشورها از جمله آمریکا اشاره کردند و اظهار داشتند: از یک‌سو پیام تبریک سال نو برای ایران می‌فرستند و از سوی دیگر هر روز قطعنامه‌های جدیدی علیه ایران صادر می‌کنند و با توجه به نشست اخیر سران کشورهای عربی در اردن و بیانیه پایانی آن‌که کاملاً آمریکایی و صهیونیستی است نمی‌توانیم به مضحکه‌ای که ساخته‌اند بی‌توجه باشیم.

امام‌جمعه قم به بیان اهمیت دین اسلام به حفظ محیط‌زیست پرداختند و گفتند: روز 13 فروردین در کشور ما روز طبیعت نام‌گذاری شده و با توجه به اهمیت دادن اسلام به حفظ محیط‌زیست و درختان باید خانواده‌های که در این روزبه دامن طبیعت می‌روند باید محیط‌زیست را آلوده نکرده و این نشانه تعالی مردم خواهد بود.

دیدگاه‌ها   

hosein
#1 hosein 1396-01-12 06:43
ta vaghty rouhany rooye kar hast hich farde enghelaby nemitavanad nafas bekeshe tamame badbakhtie ma az hamin roohaniye tamam beshe man jashn migiram
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.