مظلومان باید در نظام برگرفته از حکومت علوی به آرامش برسند96/01/23

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: همانگونه که مظلومان و ستمدیدگان در سایه حکومت علی (ع) به آرامش رسیدند باید در جامعه اسلامی عصر ما به برکت انقلاب که دسترنج خود مظلومان است نیز اینگونه باشد.

حضرت آیت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته»، دوشنبه شب در آیین جشن میلاد امیرالمومنین(ع) در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان افزودند: ما معتقدیم که پیامبر اکرم(ص) بعنوان آخرین پیامبر الهی و پیام آور دین خدا است و بعد از ایشان نیز انوار تابناکی از وجود نازنین امیرالمومنین تا قطب عالم امکان حضرت مهدی(عج) برای امامت بر امت اسلامی معرفی شدند.

لذا با این باورها دو وظیفه مهم در قبال آنها داریم که یکی ارادت ومحبت نسبت به آنها و دیگری شناخت راه، پیام و سیره عملی آن بزرگواران در زندگی و رهروی از آنهاست.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: هر مسلمانی علاوه بر اینکه باید ارادت و محبت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را داشته باشد موظف است سیره عملی آن بزرگواران را معیار الگوی رفتاری خود قرار دهد.

همه زوایای وجودی امیرالمومنین(ع) از زمان، مکان و نحوه تولد ایشان تا مربی و معلمش، اسلام آوردن، ازدواج، حکومت، عدالت، شجاعت، انفاق و ایثار، فرزندان و شهادتش منحصر بفرد و سراسر زیبایی بود.

امیرالمومنین(ع) در طول تاریخ فدائیان زیادی داشت که باید از آنها الگو گرفت، نسل ما نیز باید فدائی ایشان باشند، مسئولان و مردم جامعه باید در راه و خط ایشان گام بردارند.

آیت الله حسینی بوشهری رمز سعادت و موفقیت جوامع را پیروی از سیره عملی اهل بیت(ع) و الگو قرار دادن آن بعنوان الگوی رفتاری فردی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی دانستند.

مردم در محبت و رهروی علی(ع) زبانزد هستند لذا همچنان با رهروی از سیره علی(ع)، اهل بیت و پیروی از رهبری فرزند خلفش آیت الله خامنه ای می توانند پیروز میدان باشند.

دیدگاه‌ها   

نادیا خرم آبادی
#3 نادیا خرم آبادی 1396-01-25 08:29
ببخشید با حرف زدن که مشکلات درست نمیشه وقتشه عمل کنین ما خسته شدیم از بس حرف شنیدیم چرا از خاطی ها اسم نمی برین ایا اگر امام بود محافظه کار بود ؟
نقل قول کردن
ناشناس
#2 ناشناس 1396-01-23 15:28
من از شما تشکر میکنم که به یاد مظلومان هستید بعضی از این مسئولین فراموش کرده اند که این انقلاب برای مستضعفین بود فریاد امام دفاع از مظلومان و پابرهنگان بود کاری کردند مردم از نظام فراری شدند
نقل قول کردن
یزدان تبار
#1 یزدان تبار 1396-01-23 12:01
آی گل گفتی این حرف رو باید طلا نویس کرد مردم مظلوم الان در سختی بسر می برند و طعم آرامش را نمی توانند بچشند کسی هم به حرف هایشان گوش نمیدهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.