توجه به رضایت خداوند، رمز موفقیت امام راحل بود96/03/15

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: راز موفقیت امام راحل در این بود که در تمام کارهایشان رضایت خداوند را در نظر داشتند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، با اشاره به ویژگی های برجسته امام راحل تصریح کردند: کار امام،جهاد امام، زندان امام و تبعید ایشان همه برای رضای خداوند بود.

ایشان همچنین راز محبوبیت امام خمینی(ره) را عمل صالح،اعتماد و اتکا به خداوند و روح تعهد و معنویت عنوان کردند و گفتند: امام هیچوقت روحیه انقلابی را ازروحیه معنوی جدا نکردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ویژگی دیگر امام راحل را مردمی بودن ایشان برشمردند و خاطرنشان کردند: اگر در بیانات، تالیفات و وصایای امام دقت کنیم دو واژه اسلام و مردم همواره برجسته شده است.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: امام نمونه ای از اسلام جامع را ارائه کردند اسلامی که هم بعد مادی و هم بعد معنوی دارد امام عزت ایران را برگرداندند.

امام خمینی (ره) هوشمند و آینده نگر بودند و با همین آینده نگری نظام را به گونه‌ای بر اساس ولایت فقیه پایه ریزی کردند که ازهر گزندی در امان بماند.

امروزهمه ما وظیفه داریم از دستاوردهای امام و اصولی که ایشان برای نظام ترسیم کردند دفاع کنیم البته مردم ما به رسم دلدادگی‌شان به امام همیشه پیرو ایشان خواهند بود.

ایشان با اشاره به آیه ای از قران کریم گفتند: خداوند می فرماید کسانی را که در راه ما تلاش می‌کنند، از طرق مختلف هدایت و راهنمایی خواهیم کرد.

آیت الله حسینی بوشهری رهبر انقلاب را مفسر کلام و راه امام خواندند و با بیان اینکه کسی حق ندارد سلیقه ای سخن امام خمینی را تفسیر کند، تصریح کردند:امام همواره دنبال پیاده کردن تمام احکام اسلام بودند و هدف رهبری هم همین است.

ایشان همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم درانتخابات، بیان کردند: آنچه امروز در انتخابات به دعوت رهبر انقلاب رقم خورد تحقق همان کلام امام است که امریکا و دشمنان در مقابل ایران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند: اگر می‌خواهیم خون شهدایمان پایمال نشود باید در جهت آرمان‌های امام حرکت کرد؛ آرمان‌هایی که با حرکت در مسیر رهبر انقلاب تحقق می یابد.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کردند: چند سال قبل عده ای شعارانحرافی نه غزه و نه لبنان سر دادند، آنها هم باید بدانند جان همه ما فدای ایران است وهم غزه و لبنان پاره تن امت اسلامی است.

دیدگاه‌ها   

مشرقی
#1 مشرقی 1396-03-16 07:10
رضایت خدا در رضایت مردمه وقتی بخاطر رضایت و ترس از تهدید روحانی رضایت مردم کنار گذاشته میشه خدا هم راضی نیست شما به اصلاح طلبا راه فریب را یاد دادین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.