کسانی که توکل به خدا داشته باشند مغلوب نمی‌شوند96/05/14

امام جمعه قم با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع) فرمودند: شکر نعمت‌های خداوند را ادامه و دوام بخشید تا خداوند به شما عنایت کند. در ظاهر مأمون از امام رضا (ع) دعوت کرد اما در حقیقت دعوت نبود بلکه فراخوانی برای ایجاد محدودیت برای این امام همام بود تا جنبش‌های هاشمی خاموش شود.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد بیان کردند: کسانی که توکل به خدا داشته باشند مغلوب نمی‌شوند، مناظرات و مباحثات و شاگردپروری امام رضا (ع) فضایی را ایجاد کرد که دشمن آرزو کرد ای کاش امام رضا (ع) از مدینه به خراسان نمی‌آمد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به مراسم روز گذشته تنفیذ ریاست جمهوری عنوان کردند: مقام معظم رهبری نکات مهمی را در این جلسه بیان کردند و فرمودند پیش از پیروزی انقلاب مردم در مدیریت کشور نقشی نداشتند اما پس از پیروزی انقلاب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و شورای شهر حضور پیدا کرده و با اراده مردم انتخابات صورت می‌گیرد و گزینش‌ها انجام می‌شود.

مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات مردم و توجه به معیشت به رئیس جمهور تاکید کردند و گره گشایی جامعه را مورد تاکید قرار دادند، ایستادگی در برابر سلطه طلبی نیز از دیگر موضوعاتی بود که رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور تاکید کردند.

فرصت کم است و کارها فراوان و باید برای انجام کارها اولویت‎بندی کرد، مسئله عدالت و ریشه کن کردن فقر و فساد باید در اولویت کاری رئیس جمهور باشد و همچنین باید براساس برنامه ششم حرکت کند و همچنین اتحاد ملت پابرجا بماند و میان ملت دو دستگی و چند دستگی ایجاد نشود.

رهبرمعظم انقلاب تاکید کردند نباید به دشمن اعتماد کرد تا از راه دیگری ضربه بزند، باید تنها به خدا توکل کرد و اگر کسی به خدا توکل کند پیروزی از آن وی خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرا رسیدن موسم حج تصریح کردند: مراسم حج را پیش رو داریم که کاروان‌های حج در حال وارد شدن به این سرزمین معنوی هستند، امیدواریم امسال حجی همراه با آرامش و امنیت برای زائران داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.