امر به معروف و نهی از منکر چتر گسترده ای بر تمام احکام دین است96/06/02

عضو شورای عالی حوزه های علمیه فرمودند: امر به معروف و نهی از منکر چتر گسترده ای بر تمام احکام دین است یعنی این فریضه امر فراگیری است که می تواند همه دین را پوشش دهد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با حضور در پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر با مسؤولان این پژوهشکده دیدار و از بخش های گوناگون آن بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در این بازدید از نزدیک در جریان روند کارها فعالیت های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفتند و محصولات مکتوب و کتاب های این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در جریان این بازدید با تقدیر از فعالیت های پژوهشکده امر به معروف ونهی از منکر، احیای امر به معروف در جامعه را ضروری دانستند و تأکید کردند که با تمام ظرفیت باید کار شود تا شاهد احیای این فریضه الهی در جامعه و کشور باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: معروف و منکرهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بحث های جدیدی به شمار می رود و فضای جدیدی در جامعه باز می کند، امر به معروف و نهی از منکر چتر گسترده ای بر تمام احکام دین است یعنی این فریضه امر فراگیری است که می تواند همه دین را پوشش دهد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.