سال تحصیلی مدرسه عالی خاتم الاوصیا(عج) قم آغاز شد96/06/11

سال تحصیلی مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(عج) قم با سخنرانی حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو شورای عالی حوزه های علمیه به صورت رسمی آغاز شد.

در این مراسم که پیش از ظهر دیروز با حضور آیت الله علیدوست، عضو جامعه مدرسین و تولیت این مدرسه، حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال و نیز مدیریت و اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد، آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم حساسیت طلاب نسبت به وضعیت جامعه خواستار تقویت ابعاد علمی و معنوی و اخلاقی طلاب و فضلای حوزه در همه عرصه ها شد.

ایشان افزودند: طلاب و روحانیون در آغاز سال تحصیلی بکوشند که از فرصت های طلایی به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند و در مسیر خودسازی و نیز ارتقای سطح علمی کوشا باشند.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست ، تولیت مدرسه عالی خاتم الاوصیا(عج) نیز در این مراسم ابراز داشت:در دوران کنونی ما به علما و اساتید و طلابی نیازمندیم که هم با مجموعه معارف و آموزه های دینی به خوبی آشنا باشند و هم این که با درک اقتضائات و نیازهای زمانه بتوانند این علوم و معارف را به دیگران منتقل کنند.

گفتنی است در خاتمه این مراسم از تنی چند از اساتید و طلاب و فضلای برتر مدرسه عالی خاتم الاوصیا با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.