پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه زمین لرزه در غرب کشور96/08/24

بسم الله الرحمن الرحیم

(انّا للّه‌ و انّا اليه‌ راجعون‌)

حادثه مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید، موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

در این شرایط وظیفه تمام مسئولین استانی و کشوری ایجاب می‌کند در رفع آلام مردم مصیبت دیده با نهایت سرعت، همت و تلاش به کمک و امدادرسانی بپردازند. بی شک ملت همیشه در صحنه ایران نیز در این عرصه مهم و خطیر به صورت داوطلبانه و همچنین به صورت سازمان یافته برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان خواهند شتافت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت این حادثه دردناک به ملّت ایران بخصوص مردم مصیبت دیده مناطق غرب کشور، برای درگذشتگان این حادثه رحمت و مغفرت الهی، برای مصدومان و مجروحان شفای عاجل، و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

دیدگاه‌ها   

بسیج مردمی
#3 بسیج مردمی 1396-08-25 06:10
سلام چه اشکالی داشت قبلا با یک حرکت جهادی، این منطقه از کشور نوسازی میشد؟ از الان یک منطقه دیگر را نیز انتخاب کنید و با مشارکت مردم، نوسازی کنید.
نقل قول کردن
کاظم
#2 کاظم 1396-08-24 15:14
تنها ۲ نفر از جانباختگان زلزله اخیر ساکن مسکن مهر بودهند اما دولت داره بخاطر تخریب احمدی نزاد دروغسازی می کنه دولت روحانی تا کنون کاری برای ملت انجام نداده فقط حرف غیر کارشناسی می زند.
نقل قول کردن
کرمانشاهی
#1 کرمانشاهی 1396-08-24 09:47
احساس سوختن به تماشا نمی شود بایدمی بودید و می دیدید که چطور مردم در زیر اوارد جان می دادند ضجه های کودکان و زنان و مردان همه جا شنیده می شد سخته بدانی عزیزترین کست زیر اوار داره جان میده و تو نتونی کاری بکنی سید جان دعایمان کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.