سهم هر کدام از مسئولین در تلفات جاده ای مشخص شود/ از تکنولوژی روز دنیا برای کاهش تلفات غافل نباشیم96/09/27

نائب رئیس جامعه مدرسین گفتند: ازجمله دلایل تلفات جاده ای، عدم امنیت ماشین و عدم آموزش لازم به رانندگان است؛ برای کاهش تلفات جاده ای لازم است، سهم هر کدام از مسئولین در آن مشخص شود.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، امروزدر دیدار مسئولین راهداری استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین درقم برگزار شد، با بیان اینکه  راهداری از مسئولیت مهم درکشور است فرمودند: دلیل این اهمیت این است چون با راهداری با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشتند: حمل و نقل نقش کلیدی در کشور داردو اگر چه این کار از نگاه بعضی افراد پنهان مانده است، ولی از نگاه خدای متعال هیچ  وقت پنهان نخواهد ماند.

افرادی که مسیر راهها  را کنترل و مراقبت می کنند تا مردم  در امنیت کامل به شهر و خانه برسند، حقیقتا با سختی های زیادی مواجه هستند، چون در بدترین شرایط آب و هوایی  درحال خدمت می باشند، اما عشق و خدمت به نظام و انقلاب موجب می شود سختی ها را نبینند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای بسیار خوشحال کننده است، اظهار داشتند: این  کاهش نشان دهند تلاش همه مسئولین است، ولی آنچه مهم است این که از تجربیات کشورهای دیگر وتکنولوژی روز دنیا برای کاهش تلفات غافل نباشیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ازجمله دلایل تلفات جاده ای، عدم امنیت ماشین و عدم آموزش لازم به رانندگان است، افزودند: برای کاهش تلفات جاده ای لازم است، سهم هر کدام از مسئولین در کاهش تلفات مشخص شود

هنر مسئولین این باشد در هر پستی که هستیم آن را بدرستی انجام دهیم و عبادت تنها نماز و حج نیست، چون عبادت معنای گسترده ای دارد و آن این است، اگر انسان درهر پستی قرار دارد آن را بدرستی انجام دهد، قطعا ثواب آن دو چندان خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها   

عبدالجابر اسلامی
#1 عبدالجابر اسلامی 1396-09-27 07:15
سلام علیکم بر ایت الله حسینی بوشهری وقتی این صفحه را مطالعه کردم با خود گفتم جایگاه شما باید جایی باشد که ریشه زالوصفتان را بخشکانید هر ساله هزاران نفر در جاده کشته می شوند تا پرایدها فروخته بشه و سودش به جیب وزای ثروتمند بره و ثروتمند تر بشوند وکسی صداش در نیاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.