بخش قابل توجهی از انرژی مسئولان صرف مبارزه با توطئه ها شد/ مسئولان در حال خدمت هستند96/11/23

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهدای ذهاب شهر رشت در ادامه سخنانشان گفتند: بخش قابل توجهی از انرژی مسئولان کشور، صرف مبارزه با توطئه ها علیه نظام اسلامی و انرژی زیادی طی هشت سال جنگ تحمیلی گرفته شد.

ایشان با اشاره به هشت هزار شهید گیلان و گرامیداشت یاد این شهدا و نیز شهیدان مدافع حرم این استان مطرح کردند: این انقلاب جوش و خروش فراوانی دارد، لازم است جوانان کشور کارنامه دوران پهلوی و شرایط سختی که بر ملت ما تحمیل شده بود را مطالعه کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کردند: استکبار در ادعای دلسوزی برای ملت ما دروغ می گوید، آنکه می تواند امروز برای ما دلسوزتر از همه باشد، خودمان هستیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه امروز رهبر فرزانه ما دلسوزتر از همه است، مطرح کردند: می بینیم که رهبری معظم انقلاب در هر بخشی که کاستی باشد، تذکر داده و دلسوزی می کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش گفتند: همانطوری که رهبری فرموده اند؛ مسئولان در حال خدمت هستند اما مشکلاتی هم در کشور وجود دارد و تحریم هایی از سوی دشمنان اعمال شده است.

ایشان با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در بخش های مختلف مطرح کردند: دشمن گاهی یک مسئله کوچک را بزرگنمایی می کند تا پیشرفت های علمی، پزشکی، دستاوردهای سیاسی و مسایل معنوی ما دیده نشوند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز پیشرفت های کشور در عرصه های دفاعی و نظامی دشمن را وارد به عقب نشینی کرده، مطرح کردند: دشمن بداند که اگر قدمی علیه ما بردارد، برای همیشه پشیمان خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروز با تهدیدات داخلی و خارجی مواجه هستیم، اضافه کردند: تهدیدات داخلی ما این است که مردم بجای گوش دادن به حرف دوست، سخن دشمن را گوش دهند و نسبت به ناهنجاری ها بی تفاوت باشند.

ایشان با بیان اینکه مسئولان، کارگزاران و خدمتگزاران نظام بایستی عاشقانه به این ملت خدمت کنند، گفتند: وظیفه امروز ما وحدت است، بنابراین بایستی با هوشیاری و بیداری بیشتر و با چشمانی تیزبین، برای انقلاب دیده بانی کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.