ورود‌های متعدد به عرصه انتخابات ما را از هدفمان جدا نکند‌

http://h-bushehri.ir/images/zaman/11.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه اصل ورود به عنوان اصل تکلیف بسیار مهم است، گفت: اما اگر این ورود مدیریت نشود گاهی از اوقات ممکن است ورود‌های متعدد ما را از هدف مقدسی که 34 سال است دنبال می‌کنیم جدا کند و عقب بیندازد.
 ورود‌های متعدد به عرصه انتخابات ما را از هدفمان جدا نکند‌، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی و اعضای شورای مرکزی کمیته امداد حسینی بوشهری شرایط جامعه را شرایط ویژه‌ای دانست و گفت: مقام معظم رهبری بحث پیچ تاریخی که مطرح کردند از واژه‌های ماندگار در تاریخ سیاسی کشور ما است.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان، شرایط داخلی کشور و نزدیکی به انتخابات اظهار داشت: این موارد شرایط حساسی را برای ما رقم می‌زند که تدبیر، تصمیم‌گیری، اقدام به هنگام و به موقع کار بسیار مهمی است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نزدیکی به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بحمدالله مجموعه‌های همراه با انقلاب و طرفدار انقلاب بر اساس احساس مسئولیت در قصه انتخابات ورود کردند.

وی با بیان اینکه اصل ورود به عنوان تکلیف بسیار مهم است، تصریح کرد: اما اگر این ورود مدیریت نشود گاهی از اوقات ممکن است این ورود‌های متعدد ما را از هدف مقدسی که 34 سال است دنبال می‌کنیم جدا کند و عقب بیندازد.

آیت‌الله حسینی بوشهری خطاب به عسگراولادی گفت: بزرگوارانی همانند شما شناخته شده‌اید و جمع قابل قبولی از سیاسیون و رجال مذهبی و دینی به شما‌ها علاقه نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه حرکت خوبی شروع شده است اظهار داشت: امیدواریم همه ما دست به دست هم دهیم و این کار را به گونه‌ای هدایت کنیم که خروجی کار آن چیزی باشد که در ادامه راه انقلاب ما است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه وعده ما به خودمان و به بشریت اتصال این انقلاب به ظهور حضرت بقیه‌الله است، یادآور شد: برای چنین انقلابی سرمایه‌گذاری جدی لازم است و باید از آبرویمان مایه بگذاریم و هر گونه که می‌توانیم در این راه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان یک رهبر رشید، بصیر، آگاه، تیزبین و هوشمند در میانه میدان است، خاطرنشان کرد: این نعمت بزرگی است که خدای بزرگوار نصیب نه تنها ملت ایران بلکه همه کسانی که دل در گرو انقلاب ما دارند کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: وظیفه آحاد جامعه، مردم، مسئولان و سیاسیون این است که با رهبری همدل و همگام باشند و با تلاش این کشتی را به ساحل نجات برسانیم.

وی افزود: ما امیدواریم و از لطف خداوند هم مایوس نیستم امداد‌های خداوندی در مراحل مختلف انقلاب به سراغ مردم ایران آمده است و در طول این 34 سال امداد‌های الهی فراوانی دیده‌ایم و ان‌شاءالله از این مرحله هم به سلامت بیرون خواهیم آمد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: این پیچ تاریخی را به یک مسیر مستقیم و صراطی هم برای خودمان و هم برای دیگران تبدیل خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به زلزله بوشهر از حضور نیروهای کمیته امداد در کمک به حادثه‌دیدگان زلزله قدردانی کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) مجموعه‌ای است که همیشه در میدان حضور دارد.

آیت الله حسینی بوشهری مشکل اصلی زلزله زدگان بوشهر را گرمای زودرس هوا دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله مشکلاتی را برای زلزله زدگان در چادرها ایجاد کرده است که امیدواریم برای رفع این مشکل نیز چاره‌اندیشی شود.

وی اظهار داشت: بحمدالله مسئولان برای آوار برداری و بازسازی مناطق زلزله زده شروع به کار کرده‌اند.

Please publish modules in offcanvas position.