در شادي ها و مصيبت هاي ملت عراق شريک هستيم94/05/22

http://bushehri.net/images/0000/2/888888888888/203/58.jpegمدير حوزه‎هاي علميه سراسر کشور با بيان اين که امروز متأسفانه با تفرقه افکني دشمنان، طراحي‎هاي ديگري در منطقه انجام مي‎شود فرمودند: کشورهاي همسايه به جاي پياده کردن نقشه دشمنان به فکر اين باشند که چگونه مي‎توانند به يکديگر کمک کرده تا در مقابل دشمنان ايستادگي کنند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري«دامت برکاته» صبح امروز در ديدار با سفير عراق که در مرکز مديريت حوزه‎هاي علميه برگزار شد، اظهار داشتند: اميدواريم جنابعالي در ايجاد علاقه بين ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران و عراق گام هاي بلندي در عرصه‎هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي برداريد.

ایشان وجود عتبات عاليات در کربلا و حوزه علميه در نجف را زمينه ساز علاقه دو کشور دانستند و اظهار داشتند: بايد ارتباط دو کشور ايران و عراق هرچه بيشتر و بهتر باشد.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور با اشاره به اين که خوشبختانه در فضاي جمهوري اسلامي ايران و عراق احساس برادري، دوستي و محبت وجود دارد، گفت: بنده در خطبه‎هاي نماز جمعه هميشه تأکيد مي‎کنم در شادي ها و مصيبت هاي ملت عراق شريک هستيم.

آيت الله حسيني بوشهري با بيان اين که دوران صدام با همه تلخي‎ها گذشت، ابراز داشتند: امروز دوران شيرين همدلي و همراهي است و تلاش کنيد اين همدلي‎ها تقويت شود و ما نيز بايد در اين زمينه تلاش کنيم.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري  با اشاره به اينکه کشور عراق امروز دچار مشکل جدي به نام داعش و تکفير است، ابراز داشتند: بايد بدانيد ملت ايران در کنار شماست و در تمام صحنه ها همراه ملت عراق خواهد بود.

مدير حوزه هاي علميه افزودند: تعدي و تجاوز به عراق را تعدي به کشور خودمان تلقي مي‎کنيم و مرجعيت شيعه و دولت ايران با تمام توان در کنار شما خواهد بود و اميدواريم پيروزي شما را در اين زمينه جشن بگيريم.

آيت الله حسيني بوشهري افزودند: با توجه به شرايط جديد منطقه فرصت بسيار خوبي است که کشورهاي منطقه با جمهوري اسلامي همزيستي مسالمت آميز داشته باشند و بحث اسلام هراسي و شيعه هراسي و ايران هراسي را که متاسفانه توطئه دشمنان ما است، از بين ببرند تا ما همچون گذشته شاهد مجد و عظمت اسلام باشيم.

ایشان با بيان اينکه امروز متأسفانه شاهد تفرقه افکني دشمنان هستيم، بیان داشتند: کشورهاي خليج فارس همسايه ايران و عراق هستند و بايد دست محبت و دوستي بدهند؛ اما امروز متأسفانه با تفرقه افکني دشمنان، طراحي‎هايي ديگري در منطقه انجام مي‎شود.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور در پايان خاطرنشان کردند: اميدواريم با همت شما شاهد وحدت و يکپارچگي عراق باشيم و کشورهاي همسايه به جاي پياده کردن نقشه دشمنان به فکر اين باشند که چگونه مي‎توانند به يکديگر کمک کرده تا در مقابل دشمنان ايستادگي کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.