دستگاه های اجرایی برای کاهش سوانح جاده ای برنامه ریزی کنند95/01/12

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2034.jpegحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» روز چهارشنبه در دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران جمعیت هلال احمر استان قم، با اشاره به اینکه در مواقع بروز سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی مردم و مسئولان ما حساس می شوند و به دنبال کاهش خسارات جانی و مالی در این حوادث هستند افزودند: سختگیری و کنترل های پلیس و دستگاه هایی که در این امر دخیل هستند برای حفظ جان انسان ها لازم است و باید اجرای قوانین و مقررات با حساسیت کنترل شود.

ایشان با تاکید بر اینکه هر ساله طبق گزارش ها آمار حوادث جاده ای کاهش پیدا می کند، بیان کردند: ولی همچنان آمار کسانی که در جاده ها به ویژه در ایام نوروز جان خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست می دهند بالاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه هلال احمر یک نهاد مردمی است، خاطرنشان کردند: افراد موظف و داوطلب این جمعیت بین مردم از محبوبیت خوبی برخوردار هستند و تبسم، عشق و علاقه مردم خستگی آنها را از تن بیرون می کند.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تقدیر از فعالیت های جمعیت هلال احمر قم فرمودند: استان قم می تواند به گونه ای در زمینه های گوناگون عمل کند که برای دیگر نقاط کشور به عنوان شهر دینی و مذهبی به عنوان الگو باشد و ما نیز برای موفقیت و پیروزی شما در عرصه های مختلف دعا می کنیم.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.