ديدار معاون مسكن و تامين اجتماعي مركز خدمات با آیت الله حسینی بوشهری 92/05/04

http://h-bushehri.ir/images/01/3/IMG_91521.jpgحجة الاسلام و المسلمين هادي اكبري معاون مسكن و تامين اجتماعي مركز خدمات حوزه هاي علميه مورخ 1392.05.02 باحضرت آيت الله حسيني بوشهري مدير محترم مركز مديريت حوزه هاي علميه سراسر كشور و امام جمعه محترم قم ديدار نمودند.
در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام حضرت حجة الاسلام و المسلمين رباني رياست محترم مركز خدمات حوزه هاي علميه، گزارشي از وضعيت گذشته، حال و برنامه ها و سياست هاي مركز خدمات در زمينه مسكن و تامين اجتماعي طلاب و روحانيون معزز به استحضار ايشان رسيد.
حضرت آيت الله حسيني بوشهري ضمن استقبال و اظهار رضايتمندي از برنامه ها و سياست هاي اعلام شده، برخي ديدگاه ها و نقطه نظراتشان را در خصوص مسكن بيان فرمودند و بر رسيدگي هرچه بيشتر به طلاب و روحانيون محترم، رعايت روح ديني و اسلامي در فعاليت ها، علي الخصوص ساخت و سازها، بهره گيري از معماري اسلامي كه خود باعث جلوگيري بسياري از مشكلات و معضلات خواهد شد، تاكيد فرمودند.
آيت الله بوشهري اظهار اميدواري كردند تا با همكاري بيشتر دو مجموعه مركز خدمات و مركز مديريت در آينده مي توان خدمات را به صورت هدفمند به روحانيون محترم ارائه نمود.
ايشان همچنين با تاكيد بر ضرورت شناسايي و حمايت بيشتر از استعدادهاي برتر خواستار تشكيل جلسات مشترك فيمابين كارشناسان دو مجموعه جهت برنامه ريزي و اتخاذ تصميمات صحيح و به موقع شدند.

دیدگاه‌ها   

شریف
#1 شریف 1394-08-26 17:07
میلاد کاظم آل محمد(ص) مبارک باد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.