رفع مشکلات عراق با وحدت مسئولین، علما و مردم به دست خواهد آمد94/10/21

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2028.jpegحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري صبح امروز در دیدار اکرم الکعبی، دبیر حزب النجباء عراق اظهار داشتند: ما تنها راه رفع مشکلات در عراق را وحدت میان سیاسیون، علما و توجه به سخن مرجعیت می دانیم و این راه برون رفت از مصائب و مشکلات عراق است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: تجزیه عراق واقعیتی است که به صورت محرمانه از مدت ها قبل از آن مطلع بودیم؛ اینجاست که مرجعیت، سیاسیون و مردم می توانند با یکپارچگی و همدلی با آن مقابله نمایند.

ایشان خاطرنشان ساختند: حضور شما به عنوان مجموعه ای با نشاط قابل تقدیر و تحسین است و حضور شما را در ایران اسلامی گرامی داشته و برای موفقیت شما دعا می کنیم.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کردند: ایران اسلامی، مسئولین، مرجعیت، علما و تمام شخصیت ها خود را در کنار عراق سربلند دانسته؛ برای پیروزی شما دعا کرده و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند بود.

عضو خبرگان رهبری با بیان این مطلب که مسئولین ایرانی تا به امروز در بُعد معنوی و مادی همراه با عراق هستند، بیان داشتند: ما عراق را همانند کشور خود دانسته و در شادی ها و مصیبات شما خود را شریک می دانیم.

 

دیدگاه‌ها   

عاشوری
#1 عاشوری 1394-10-15 06:27
سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
وجود ذیجود حضرت آقا افتخاری است برای جهان اسلام ,کشور استان بوشهر علی الخصوص برای مردم شهر بردخون مهد علم حوزه علمیه و علمای بزرگ.این تالیف برگ زرینی است از نشانه های فقاهت و جایگاه علمی آقا که باعث افتخار ما اهالی شهر بردخون است.خداوند وجودشان را از گزند بلیات مصون و محفوظ بدارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.