رهبر انقلاب با مذاکرات هسته‌ای و تمدید آن مخالف نیستند93/09/07

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%205.jpegامام جمعه قم فرمودند: مقام معظم رهبری همان گونه که اعلام کردند با اصل مذاکرات هسته‌ای و تمدید آن مخالف نیستند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور و خطیب جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج و حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اشاره کردند و فرمودند: رهبری بزرگوار درباره بسیج مستضعفین و مسئله هسته‌ای تعابیر بسیار مهمی دارند. ایشان درباره بسیج می‌گویند هر کس با احساس مسئولیت در حال فعالیت باشد، باید بسیجی باشد و این تفکر بسیجی مایه شکست ناپذیری جمهوری اسلامی است.

به گفته امام جمعه قم مردم ایران که اکثریت قاطع آنها بسیجی هستند، موجب حفظ نظام جمهوری اسلامی هستند.

ایشان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم کماکان که با اصل آن مخالف نیستیم. ایشان از مذاکره کنندگانمان تمجید کردند و فرمودند این مذاکرات اگر به نتیجه نرسد، بزرگ‌ترین ضررکننده خود آمریکاست.

معاون جامعه مدرسین تاکید کردند: آمریکا می‌گوید باید اعتماد جامعه جهانی جلب شود، انگار بقیه کشور‌ها جامعه جهانی نیستند و اعتماد آمریکا فقط باید جلب شود.

دیدگاه‌ها   

khakhs
#3 khakhs 1394-09-21 20:36
ای کریم آل طه ! باور کن آسمان، تاب تنهایی نمی آورد و کمرش زیر داغت، خم خواهد شد.
نقل قول کردن
کریم
#2 کریم 1394-09-20 18:21
اى کریم اهل بیت علیهم السلام! قلب اندوهگینمان در عزاىت ، دیدار و شفاعتت را در قیامت مى طلبد تا طعم بخشندگى تو را دریابیم.
نقل قول کردن
نقوی
#1 نقوی 1394-09-20 11:04
یا رسول اللّه! امروز ماتم سرای دل را به نام تو، سیه پوش کرده ایم و نام مبارک تو را با درود و تحیّت بر زبان جاری می سازیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.