رهنمودهاي مراجع به مسئولين سرمايه بزرگي است 92/07/11

http://www.bushehri.net/images/busshehri/9/1/13920710000359_PhotoA.jpgديدار مديران شهرداري با مراجع عظام تقليد و علما، تمجيد و ابراز خرسندي بزرگان دين از فعاليت‌هاي عمراني شهرداري قم، سرمايه بزرگي براي مسئولين شهري است که مي بايست آن را با تمام جديت حفظ کرد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري، در ديدار شهردار و مديران شهري قم به بيان تفاوت‌هاي انسان با تجربه، با يک فرد بي تجربه پراختند و ابراز داشتند: مدير با تجربه مي‌تواند کارهاي انجام شده را آسيب شناسي و از بازخوردهاي مردمي آن استفاده کند.

ایشان در ادامه با ابراز خرسندي از  فعاليت‌هاي اخير اين نهاد، تصريح کردند: مجموعه شهرداري قم توانسته که با ايجاد فضاي مناسب شهري، نور اميد را بر دل مردم قم بتاباند.

عضو خبرگان رهبري به ديدارهاي مديران شهرداري با مراجع عظام تقليد اشاره کردند و فرمودند: ديدار مديران شهرداري با مراجع عظام تقليد و علما و تمجيد و ابراز خرسندي بزرگان از فعاليت‌هاي عمراني شهرداري قم، سرمايه بزرگي براي مسئولين شهري است که مي بايست آن را با تمام جديت حفظ کرد.

مدير حوزه هاي علميه کشور همچنين با اشاره به لزوم هماهنگي شوراي شهر و شهرداري، خاطر نشان کردند: همکاري شوراي شهر با شهرداري از رموز موفقيت مديريت شهري است.

امام جمعه قم با اشاره به اين نکته که کار شهرداري، عمران و آباداني شهر است، يادآور شدند: انتظار مي‌رود که شهرداري، کارهاي عمراني خود را با فرهنگ همسو نمايد و بايد اين همخواني و همسويي، بين تمام مجموعه‌هاي استاني نهادينه شود.

ایشان با اشاره به وظايف شهرداري و تأثير آن در جامعه، يادآور شدند: روان‌سازي رفت آمد مردم، تسهيل کارهاي شهري، ايجاد پارک‌ها، پرهيز از اسراف و زياده روي و … از وظايف مهم شهرداري است.

آيت الله حسيني بوشهري در پايان افزودند: افرادي که در شهرداري پاسخ‌گوي ارباب رجوع هستند، بايد داراي لحن و برخوردي عاطفي بوده و در راستاي انجام امور مردم و تسهيل در کار آنها، تمام تلاش خود را به کار بگيرند.

در ابتداي اين ديدار، آقاي دلبري، شهردار شهر قم، گزارشي از فعاليت‌هاي عمراني و برنامه‌هاي آينده ارائه داد و با ابراز خرسندي از ديدار با مراجع عظام و علما، گفت: رهنمودهاي مراجع و بزرگان، چراغ راه مديران شهرداري است.

دیدگاه‌ها   

منصور رزاقی
#2 منصور رزاقی 1394-09-26 12:09
خدایا؛ ای خالق آسمانها و ای برطرف کننده غمها تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛
این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده،و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما،
و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما،
و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده،
و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما.
آمین ربّ العالمین.
نقل قول کردن
nasim
#1 nasim 1394-09-24 09:21
mah shadiha mobarak
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.