روز قدس یکی از مهمترین فرصت هایی ست که وحدت اسلامی را به همه دشمنان اسلام نشان دهیم93/05/03

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/7527741.jpgحضرت آیت‌ الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی یادآور شدند: مردم کشورهای اسلامی باید بدانند برای دشمنان اسلام مسئله شیعه و سنی مطرح نیست، آن ها می خواهند کیان اسلام را از بین ببرند و برای این کار دست به هر اقدامی می زنند، نسل کشی در غزه و ایجاد جریان تکفیری در سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی نمونه از اقدامات آن هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت های امریکا و غرب از جنایات اسرائیل، خاطرنشان کردند: آن ها با وقاحت به دنبال ایجاد کردن حاشیه امنی برای رژیم صیهونیستی هستند، راه اندازی گروه های تکفیری مانند داعش نیز در همین راستا شکل گرفته است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم عنوان داشتند: امروز مهمترین هدف دشمن از بین بردن یک پارچگی اسلام است، روش آن ها در در مقابله با اسلام ایجاد تفرقه و توطئه بین مسلمانان و مشغول کردن امت های اسلامی به درگیری های داخلی است.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: کشورهای اسلامی باید توطئه های دشمنان را به خوبی بشناسند و متحد باشند، روز قدس یکی از مهمترین فرصت هایی ست که  وحدت اسلامی را به همه دشمنان اسلام نشان دهیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور افزودند: روز قدس عرصه حمایت از مردم فلسطین است و همه آحاد مسلمان باید در این روز علیه جنایات رژیم صیهونیستی به پا خیزند و خشم و انزجار خود را در مشت های گره کرده شان نشان دهند.

ایشان با بیان این که حملات اخیر رژیم صیهونیستی به غزه ماهیت این رژیم و حامیانشان را آشکار کرد، ابراز داشتند: این وحشی گری های خونین در غزه در حالی اتفاق می افتد که نه تنها امریکا، بلکه اتحادیه اروپا و برخی کشورهای عربی به ظاهر اسلامی هم در این زمینه سکوت کرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان تاکید کردند: سزاوار است کشور ما نیز در روز قدس به صورت یکپارچه برای محکوم کردن جنایات اسرائیل راهپیمایی خروشانی داشته باشد و ثابت کند وعده الهی حق است و بازنده اصلی جبهه باطل یعنی اسرائیل غاصب است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.