ستاد تعامل حوزه با آموزش وپرورش تشکیل شده است93/04/15

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2016.jpegمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: در قم ستادی در حوزه علمیه ایجاد شده که به دنبال تعامل سازنده با آموزش و پرورش است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر افزودند: این ستاد توانسته در استان های کشور با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش اقدامات مفیدی انجام دهد.

ایشان بیان کردند: یکی از وظایف حوزه های علمیه درکنار آموزش وپرورش ایجاد شرایط مناسب برای تعلیم و تزکیه دانش آموزان برای تربیت مدیران آینده کشور است که دارای تعهد و تخصص توامان باشند.
آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: با استفاده از طلبه های آشنا به کار با دانش آموزان می توانید به ارتقای سطح فکری، اجتماعی و دینی دانش آموزان اقدام کنید.
نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: درپایان هرسال با بررسی های انجام شده اگر این طرح موفقیت آمیز بود، می توانید برای سال های بعد ادامه دهید و اگر دارای کاستی هایی باشد به برطرف کردن مشکلات اهتمام ورزید.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  در ادامه فرمودند: آموزش و پرورش وظیفه حساس و خطیری برای ارتقای سطح فکری و تربیت نسل آینده به عنوان مدیران متعهد این نظام ولایی به عهده دارد.
امام جمعه قم افزودند: مقوله آموزش و پرورش نه تنها درکشور ما بلکه درهمه جوامع که نیاز به تربیت نیروی انسانی کارآمد دارند از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.