شبکه‌های اجتماعی در حال از بین بردن اعتقادات هستند94/12/16

http://bushehri.net/images/0bushehri/672.JPGمدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: شبکه‌های اجتماعی با همه خوبی‌ها مانند سم عمل می‌کنند و در حال از بین بردن اعتقادات و باورها هستند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح شنبه در جمع دست‌اندرکاران ستادهای تبلیغاتی انتخابات استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشتند: مردم با حضور خود در این انتخابات بار دیگر با آرمان‌های نظام و امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

ایشان اضافه کردند: در ایام تبلیغات انتخاباتی تلاش‌های ویژه‌ای از سوی ستادهای تبلیغاتی در سطح استان صورت گرفته و بنده نیز برای عرض ارادت به مردم به صورت ویژه خدمت مردم رسیدم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: به هیچ‌کس نگفتیم که برای کسب رای آمده‌ایم و بلکه آمدیم که بگوییم انقلاب دشمن دارد و دوستان این انقلاب را باید تقویت کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه انقلاب ما با وجود دسیسه‌های مختلف دشمن در مقابل آنها قد خم نکرده است، بیان کردند: بسیاری از انقلاب‌ها در سال‌های اولیه با شکست روبرو شدند ولی انقلاب ما همچنان استوار مانده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه شعارهای انقلاب ما جهانی است و مقابله با ظلم و دفاع از مظلومان از اهداف این انقلاب است و در عرصه بین‌المللی مشتری دارد، اضافه کردند: علت شیفتگی مردم به این انقلاب عجین شدن انقلاب با فطرت مردم است.

ایشان با اشاره به اینکه سرنوشت این انقلاب در دستان مردم است، افزودند: کشور در عرصه علمی، قرآنی، نظامی و فرهنگی پیشتاز است و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نیز باعث کاهش این اقتدار نشده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب با استفاده از شیوه‌های جنگ فرهنگی، فرمودند: این جنگ نوعی جنگ خاموش است و در خانه‌ها باید به دنبال آن بگردیم.

ایشان با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی با همه خوبی‌ها مانند سم عمل می‌کنند و در حال از بین بردن اعتقادات و باورها هستند، ادامه دادند: این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده است و هر جا خطری احساس کردیم باید مراقب این انقلاب باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه باید به خوبی به مشکلات جوانان توجه شود، تصریح کردند: نسل جوان فرصت و تهدید است و همه مسئولان باید برای رفع مشکلات جوانان تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.