عالمي تاثير گذار است که عامل باشد92/07/10

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2031.jpegمديرحوزه هاي علميه سراسر کشور باتاکيد بر اين که طلاب علاوه بر مسائل علمي بايد به تهذيب و تقوا توجه ويژه داشته باشند،فرمودند: يک روحاني تنها زماني مي تواند تاثير گذار باشد که خودش به آنچه مي گويد عامل باشد

آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري در گفتگو با خبرنگاریکی از خبرگزاری ها، با اشاره به وظيفه طلاب در دوره کنوني اظهار داشتند: سربازي حضرت صاحب الامر(عج) مهم ترين نعمتي است که خداوند متعال به طلاب عنايت کرده است.


عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم بيان داشتند: طلاب بايد هدف عالي طلبگي را در نظر داشته باشند و بر اساس استعداد ها و نياز هاي کشور برنامه ريزي کرده و به تحصيل علم بپردازند.


حضرت آيت الله حسيني بوشهري با تاکيد بر اين که طلاب علاوه بر مسائل علمي بايد به تهذيب و تقوا توجه ويژه داشته باشند، خاطرنشان کردند: يک روحاني تنها زماني مي تواند تاثير گذار باشد که خودش به آنچه مي گويد عامل باشد، مومن اگر واقعا مومن باشد کلامش نافذ است.


ایشان ابراز داشتند: طلاب نبايد فقط به گوش دادن درس استاد و يک مطالعه اجمالي اکتفا کنند، تحصيل علوم بايد با روح پرسش گري همراه باشد، طلبه بايد در مورد همه ابعاد يک مسئله پرسش کند تا همه وجوه آن مسئله را بياموزد.


معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم تاکيد کردند: طلاب بايد مباحث اساسي علوم ديني را تا زماني که در حوزه فرصت علم آموزي دارند با اساتيد خود مطرح کنند و قدرشناس اساتيد باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.