فعالیت در آموزش و پرورش عبادت است 93/02/11

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_ll921015_204217.jpgمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، فعالیت در آموزش و پرورش را عبادت دانستند و فرمودند: هرچه بر روی تربیت دانش آموزان سرمایه گذاری شود، آینده جامعه درخشان تر خواهد بود. 

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري ، در دیدار مدیرکل و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان قم با اشاره به به جایگاه تعلیم و تعلم در اسلام، اظهار داشتند: فعالیت در آموزش و پرورش عبادت است و اگر کسی ارزش آن را  به درستی درک کند، تمام سختی های آن را به جان می خرد.

ایشان به اهمیت برنامه ریزی در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کردند و تاکید کردند: مسئولان آموزش و پرورش باید با طراحی افق آینده، به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند تا دچار روزمرگی نشوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی از مشکلات دانش‌آموزان، خاطر نشان کردند: یکی از مشکلات این است که دانش آموزان هرچه به سطوح بالاتر حرکت می کنند، میزان رویش ها از ریزش ها بیشتر نمی شود، این در حالی است که باید آنان را در مقابل برخی مسائل واکسینه کرد تا به محض قرار گرفتن در فضاهای غیر متعارف، به انحراف کشیده نشوند.

مدیر حوزه های علمیه، به لزوم ریشه یابی این معضل پرداختند و بیان داشتند: قوی نبودن پایه های اعتقادی یکی از عوامل ریزش ها است و باید در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.

دیدگاه‌ها   

ضیاالدین دیلم
#2 ضیاالدین دیلم 1395-02-14 11:30
شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر همه عزیزان ایرانی تسلیت باد
نقل قول کردن
سالاری
#1 سالاری 1395-02-13 07:21
تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم / بارالها!مددی کن که همه پاک شویم دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان / درجوارحرم عشق همه خاک شویم شهادت امام موسی کاظم(ع) تسلیت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.