مدیر حوزه های علمیه کشور رأی خود را به صندوق انداختند94/12/07

 http://bushehri.net/images/01/20/111111111/36267320160225223900.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد امیرالمومنین(ع) بوشهر رای خود را به صندوق انداختند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در ساعات اولیه اخذ رای با حضور در مسجد امیرالمومنین(ع) بوشهر رای خود را به صندوق انداختند.

 مدیر حوزه‌های علمیه کشور پس از انداختن رای خود در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشتند: مشارکت مردم در این عرصه هر چه باشکوه و حداکثری باشد نگاه دنیا به ملت ایران نگاه متفاوتی است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم ایران در عرصه‌های مختلف با حضور حداکثری اقتدار ایران را افزایش داده‌اند تصریح کردند: از مردم انتظار داریم در آزمون بزرگ انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور فعال و حداکثری داشته باشند تا اقتدار ایران را بار دیگر به رخ جهانیان بکشانیم.

 ایشان با بیان اینکه تجزیه و تحلیل‌های سیاست‌مداران مبتنی بر نحوه شرکت مردم در عرصه انتخابات است فرمودند: شرکت در انتخابات و رای دادن از جمله اقدام‌هایی است که نشان از اقتدار و عظمت ایران است که مردم باید زودتر و با یک عزم جدی‌تری در آن حضور یابند.

 آیت الله حسینی بوشهری مجلس خبرگان رهبری را مجلسی مهم و تعیین کننده دانستند و افزودند: این مجلس نهادی بسیار مهم در کشور است چرا که در انتخاب رهبری نقش اساسی  و مهمی دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.