مذاکرات آلماتی' آزمونی بزرگ برای صداقت غرب است

http://h-bushehri.ir/images/zaman/6.jpg دور دوم مذاکرات ایران و گروه 1+5 یک آزمون بزرگ برای نشان دادن صداقت از سوی دنیای غرب به ملت ایران است؛ غربی‌ها که مدعی هستند.


- ایران باید اعتمادسازی کند خود باید اعتمادسازی و شفاف‌سازی را آغاز کنند. دنیا باید حقوق مردم ایران را به رسمیت بشناسد و بداند که ملت ایران یک قدم هم از حقوق اصلی خود عقب‌نشینی نمی‌کند.
- رهبر انقلاب بیان فرمودند که اگر از هر فرد ایرانی بپرسید دشمن شما کیست آمریکا را نشان می‌دهد و این امر گویای این حقیقت است که تا غرب دست از دشمنی بر ندارد این شعار همچنان اصلی‌ترین شعار ملت ایران خواهد بود.
- ملت ایران باید با آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنند و تمام افرادی هم که نسبت به انقلاب و اصل نظام اعتقاد دارند می‌توانند در صحنه حاضر باشند.
- کاندیداها باید از سر دادن شعارهای بدون پشتوانه بدهند و امیدواری بیهوده ایجاد کنند. کسانی که معتقد به خدمت به مردم بوده و ملت را ولی نعمت خود بدانند محبوب هستند.
- در راستای تحقق حماسه اقتصادی باید بر اقتصاد مردمی تکیه کرده و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند باید از تکیه به اقتصاد نفتی پرهیز کرده و تولید فرآورده‌های نفتی و فروش آن را در اولویت قرار دهیم.

دیدگاه‌ها   

ابراهیم سوسرایی
#1 ابراهیم سوسرایی 1395-04-04 06:40
اگر اهل خدا و عبادت باشیم ماه رمضان بهترین ماه برای جبران است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.