مقاومت خواب را از صهیونیست‌ها ربوده است93/05/11

http://www.bushehri.net/images/namazjome/10/18d022b0bfca904b82821ae4313ef9da.jpgحضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با تاكید بر رعایت تقوای الهی بیان داشتند: باید همواره سعی كنیم در گسترش تقوا بكوشیم و تلاش جدی بر گسترش آن داشته باشیم.

ایشان عنوان داشتند: باید بدانیم كه این دنیا به كسی وفا نكرده و به كسی هم وفا نخواهد كرد و از این رو باید تلاش جدی داشته باشیم تا دل به دنبا نبسته و به فكر آخرت خود باشیم

امام جمعه قم با اشاره به نقض آشكار حقوق بشر توسط صهیونیست‌ها افزودند: آتش‌بس دوستانه از ساعت 8 صبح اعلام شد اما صهیونیست‌ها آن را نقض كردند و اقدام به شهادت رساندن مردم كردند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری تصریح كردند: در برابر همه این جنایات مقاومت مردم فلسطین بسیار ارزشمند و مثال زدنی است و با امكانات محدودی كه دارند در برابر حجم حملات و توطئه‌ها ایستاده‌اند.

ایشان در ادامه فرمودند: موشك‌های مقاومت موجب شده كه مردم اسرائیل به پناهگاه‌ها رفته و پروازهای بین المللی آنها نیز تعطیل شود.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری عنوان داشتند: صهیونیست‌ها می‌خواهند غزه را به محلی برای كشتار دسته جمعی مردم فلسطین تبدیل كنند و حتی به انبارهای مواد غذایی هم رحم نكرده و همواره به آنجا حمله می‌كنند.

ایشان در ادامه تصریح کردند: البته از سوی دیگر مقاومت خواب خوش صهیونیست‌ها را از آنها ربوده است و تا آخرین نفس مقاومت می‌کند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.