ملت ایران باید در زمینه نفوذ هوشیار و آگاه باشند94/12/22

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، در بخشی از سخنان خود با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، ابراز داشتند: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نکات محوری و مهمی اشاره کردند و از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر اقتصاد مقاومتی، توجه به جهش علمی و نیز موضوعات فرهنگی تأکید و بار دیگر به موضوع نفوذ اشاره کردند که ملت ایران باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشند.

ایشان با بیان اینکه با پایان رسیدن انتخابات مردم به وظایف خود عمل کردند، افزودند: امروز نوبت منتخبان مردم در هر دو مجلس است و رهبر معظم انقلاب نیز به خبرگان توصیه کردند همواره انقلابی باقی بماند و بدون هیچ‌‌گونه ملاحظه و مصلحت اندیشی انقلابی عمل کنند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: رهبر معظم انقلاب رفتار نجیبانه کسانی که نتوانستند در انتخابات برگزیده شوند را ستودند و در خصوص آیت الله مصباح و آیت الله یزدی فرمودند که آن‌ها نیازی به خبرگان ندارند بلکه حضور آن‌ها موجب وزانت این مجلس است.

دیدگاه‌ها   

درس خارج
#2 درس خارج 1395-06-19 14:56
سلام من چندین سال است که در دروس خارج شرکت میکنم اززمانی که درس خارج آیت الله حسینی بوشهری شرکت میکنم احساس آرامش خاصی دارم و درس رو بهتر می فهمم از ایشان ممنونم
نقل قول کردن
حسین
#1 حسین 1395-06-17 06:25
خدمت حضرت استاد سلام علیکم از ایشان تشکر میکنم بخاطر اینکه با تمام مشغله هایی که دارند درس را سر وقت برگزار کردند سایه استاد بر سر ما همیشگی باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.