ميليون‌ها نفر از مردم و کارگران چشم اميد به اقدامات وزارت کار بسته‌اند94/02/08

http://bushehri.net/images/1000/IMG08453752.jpgوزير تعاون کار و رفاه اجتماعي با حضور در مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه کشور با حضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه کشور ديدار و گفت‎وگو کرد.

علي ربيعي وزير تعاون کار ورفاه اجتماعي شب گذشته در ادامه ديدارهاي خود با مراجع تقليد و علماي شيعه در شهر قم به ديدار آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري مدير حوزه‌هاي علميه کشور و امام جمعه قم رفت در اين ديدار که مسئولان ارشد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي از جمله محمدتقي نوربخش رئيس سازمان تأمين اجتماعي و محسني بندپي رئيس سازمان بهزيستي حضور داشتند در خصوص آخرين اقدامات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي بحث و گفت‎وگو کردند.

آيت‌الله حسيني بوشهري در اين ديدار با بيان اينکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي دريايي از کار و تلاش است فرمودند: ميليون‌ها نفر از مردم از جمله کارگران چشم اميد به اقدامات مسئولان اين وزارتخانه بسته‌اند و قطعا خدمات انجام شده توسط مسئولان اين وزارتخانه بسيار ارزشمند است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينکه اميدواريم مسئولان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي در خدمت‌رساني به آحاد جامعه موفق باشند، خاطر نشان کردند: مسئله اشتغال از مهم‌ترين مسائل امروز جامعه ماست و توجه بيشتر مسئولان امر را مي‌طلبد؛ اميدواريم با راهکاري مناسب زمينه اشتغال بيکاران و به ويژه نسل جوان جوياي کار و علي‌الخصوص نسل جوان تحصيل کرده بيکار فراهم شود.

امام جمعه قم با تأکيد بر اينکه توجه به بخش تعاون و توليد کشور نيز بسيار حائز اهميت است، بیان داشتند: براي رونق اقتصادي کشور بايد به سمت توليد محوري حرکت کرد و البته براي توفيق در اين خصوص بايد ديدي باز داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.