نامزدها در تبلیغات انتخاباتی یکدیگر را تخریب نکنند94/12/01

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgامام جمعه قم با بیان اینکه تعداد آراء مردم پاسخ محکمی به دشمنان اسلام، انقلاب و دین است فرمودند: ملت بزرگ ایران در روز هفتم اسفندماه امسال حضوری با شکوه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، فرمودند: باید همان‌گونه که از مراحل مختلف انقلاب با صلابت عبور کردیم، از این مرحله نیز عبور کنیم.

ایشان همچنین با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی برای دلسرد کردن ملت ایران نسبت به حضور در انتخابات تبلیغات سنگینی را به راه انداخته‌اند، افزودند: دشمنان گاهی اصل انتخابات و گاهی نیز شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: ملت ایران باید به نمایندگانی رای بدهند که پایبند به آرمان‌های اسلام و انقلاب و دلسوز مردم باشند و منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح بدهند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه مهم قانون گذاری کشور محسوب می‌شود، افزودند: اگر گفته می‌شود مجلس در راس امور است، سلسله مراتب مطرح نیست، بلکه معنای در راس امور بودن مجلس مسیر جهت‌گیری آن در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

ایشان با بیان اینکه وظیفه بزرگ تعیین رهبری، کار مجلس خبرگان رهبری است، تصریح کردند: به خاطر اهمیتی که جایگاه رهبری دارد، مجلس خبرگان هم همان اهمیت را در طراز خود رهبری دارد.

ایشان همچنین با بیان توصیه‌هایی خطاب به نامزدهای انتخابات در پیش رو، تصریح کردند: نامزدها و هواداران آنها در تبلیغات خود رعایت مرزهای قانونی را داشته باشند و یکدیگر را تخریب نکنند.

دیدگاه‌ها   

هانی
#2 هانی 1395-06-25 07:36
خدا از شما راضی باشه واقعا مممنووون
نقل قول کردن
همت نزادحسینی
#1 همت نزادحسینی 1395-06-23 11:52
عرض ارادت خدمت آیت الله حسینی بوشهری چشم وچراغ استان بوشهر و مایه فخر ومباهات علمای شیعه سربلند باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.