نشست مسئولان مرکز تحقيقاتي جوادالائمه(ع)با آیت الله حسینی بوشهری 92/08/07

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/boshehri_l92_147688.jpgمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند: سطح کیفی و کمی تفسیر قرآن کریم در فضای حوزه دوران معاصر نسبت به گذشته بسیار فراتر رفته و پیشرفت چشمگیری داشته است.

حضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ، در دیدار مسئولان و اساتید مرکز تحقیقاتی جوادالائمه(ع) قم با اشاره به اهمیت مباحث علمی و پژوهشی در حوزه، اظهارداشتند: بنای مدیریت حوزه بر تقویت مراکز آموزشی و پژوهشی است و امیدواریم که فضای حوزه بیش از پیش، به سمت پژوهش گرایش پیدا کند.
عضو خبرگان رهبری ، به فضای تفسیری حوزه علمیه قم در زمان حاضر اشاره کردند و ادامه دادند: سطح کیفی و کمی تفسیر قرآن کریم در فضای حوزه‌ دوران معاصر نسبت به گذشته، بسیار فراتر رفته و پیشرفت چشمگیری داشته است.
ایشان، تسهیل روند تصویب موضوع پایان‌نامه و دفاعیه آن را از دغدغه‌های مسئولان حوزه ذکر کردند و ابراز داشتند: رفع نقائص موجود در زمینه پایان‌نامه‌های علمی در دستور قرار دارد؛
مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که رفع دغدغه‌ها و مشکلات طلاب در اولویت قرار دارد، یادآور شدند: رضایت طلبه و استاد، رضایت امام زمان(عج) است.
حضرت آیت الله حسینی بوشهری در پایان، با ابراز خرسندی از فعالیت های مرکز تحقیقاتی جوادالائمه(ع)، تصریح کردند: انس و الفت با قرآن و معارف قرآنی از توفیقاتی است که نصیب این دست اندرکاران این مرکز شده و به همین دلیل نورانیتی بر فضای این مرکز حکم فرما می باشد.
در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین احدی، رییس مرکز تحقیقاتی جوادالائمه(ع)، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه های این مرکز ارائه داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.