نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، 24 و 25 دی برگزار می‌شود93/10/11

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/hos%20-%20ET.jpgنهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (24 و 25 دی) با موضوع «نقش حوزه‌های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی» با دبیری حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، با عنایت به بیانات حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی «دامت برکاته»، به‌ منظور تبیین وظایف و جایگاه روحانیت و حوزه‌های علمیه در عرصه فرهنگ و اقتصاد اسلامی در روزهای 24 و 25 دی ماه 1393 در قم، مدرسه علمیه امام کاظم (علیه السلام) با دبیری حضرت آیت الله حسینی بوشهری معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است: اجلاسیه‌های سراسری جامعه مدرسین با حضور علمای محترم بلاد، اعضای محترم جامعه مدرسین، صاحب نظران و کارشناسان حوزوی و دیگر مسئولین از سراسر کشور به صورت مستمر و دو سال یکبار در قم برگزار می‌شود. این اجلاس نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین است که با موضوع نقش حوزه‌های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی برنامه ریزی شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.